Thursday 18 February 2016

Interview with (3)

Hy guys! Hallo allemaal!

Meet Shana! :) 
Een paar weken geleden heb ik een nieuwe vriendin gemaakt op Belgian Potterheads en ik heb haar dan maar gevraagd voor een interview deze week. En ze zei JA! :D / A few weeks ago I've made a new friend on Belgian Potterheads and I asked her for an interview for my blog this week. And she said yes! :D 


Naam/Name : Shana De Ridder 


Beroep(Studies,...)/Occupation(Studies,...)
Afgestudeerd als fotograaf en komend half jaar volg ik een deeltje Visagie om mijn tijd op te vullen. Volgend jaar start ik de lerarenopleiding secundair onderwijs Nederlands- Zedenleer. / I've graduated as a photographer and the next 6 months I'm following a bit of cosmetology to pass the time. Next year I'm starting the course : Secondary school teacher Dutch and Ethics. 

Favoriete dier/Favorite animal
Kat, hond, ratjes, degoetjes , varkentjes, schaapjes, alles! Misschien geen slangen en spinnen ofzo.. Stiekem wil ik een boerderijtje in mijn achtertuin. ;) / Cat, Dog, Little Rats, Degu, Pigs, Sheep, EVERYTHING! But maybe not Snakes or Spiders... Secretly I want a little farm in my backyard 

Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ Favorite Blogpost from "Normal Belgium Girl With Dreams" untill (+why)
Alan Rickman Tribute. Hij maakt deel uit van mijn jeugd #HarryPotter. /Alan Rickman Tribute. He is part of my youth #HarryPotter.

Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / Favorite Vacation Destination (+ Why) :
Ik ben nog niet op heel veel plekken geweest, maar Duitsland waren toch de coolste jaren. 4 jaar lang ben ik 3 dagen op trektocht geweest naar daar en heb onder andere op vulkaan kraters gewandeld. Bangelijk uitzicht! :) / I haven't been to many places yet, but the time in Germany was the coolest time of all. 4 Years long I went there for 3 days to hike and I, amongst other things, walked on craters. AMAZING view! 

Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? / If you couldn't do something for the rest of your life, what would it be? :
Ongezond eten, maar wel nog steeds lekker eten en er van genieten. Dan val ik die paar kilootjes te veel misschien eens af.. ;) (hopelijk tellen zondige dagen dan mee? Haha :D ) . / Eating unhealthy, but still being able to eat nice things and enjoy them. Maybe then I'll lose those few extra pounds for once... :) (I hope the sinful days will count too? Haha :D ) 

3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam / 3 pigs walk over a bridge, give them a name :
Harry, Ron en Hermione.


No comments:

Post a Comment