Tuesday 8 March 2016

1000 vragen #2

Hallo iedereen! 
Vandaag het vervolg op de 1000 vragen aan mezelf :) Ik heb ondertussen al een vermelding gekregen op een blog van vrienden (Right-Swiped) dus ik blijf lekker doordoen :) 
Donderdag komt mijn blog van 15 favorieten online ;) mis hem niet! 

11. Tot welke leeftijd geloofde je in Sinterklaas?
hoh... een jaar of 8-9? ik weet het niet precies meer... ik weet ook niet meer hoe ik er eigenlijk ben achtergekomen! 
12. Wat wil je nog graag kopen?
Een applewatch staat nog ergens op mijn verlanglijstje :) 
13. Welke karaktereigenschap zou je graag willen hebben?
Imiterend! Een jobje bij programma's als tegen de sterren op lijkt mij wel wat :) 
14. Wat is je favoriete tv-programma?
Serieus? ik moet KIEZEN?! รถ 
15. Wanneer ben je voor het laatst in een pretpark geweest?
De laatste keer dat ik moest werken in augustus? #Plopsalife 
16. Hoe oud hoop je te worden?
100 is misschien wat te hoog gegrepen maar toch zeker 85 :) 
17. Aan welke vakantie denk je met weemoed terug?
Alle vakanties in het zuiden van Frankrijk. Gewoon een tweede thuis voor mij :)
18. Hoe voelt liefdesverdriet voor jou?
Als een mokerslag op het eerste moment. Daarna als een goed excuus om mij vol te proppen met snoep (= lees chocolade) en te zagen bij mijn vrienden
19. Had je liever anders willen heten?
Vroeger wel, nu ben ik blij met de naam die ik heb... Hoewel sommige mensen nu bijnamen voor mij aan het verzinnen zijn... XD De een al meer aannemelijk dan de andere
20. Waarin heb je aan jezelf getwijfeld?

Aan mijn muzikaal talent heb ik vaak getwijfeld. 

No comments:

Post a Comment