Tuesday 7 June 2016

1000 vragen #15

Hoi allemaal! 

Reisgoeroe, hierzo! :) Hieronder kan je lezen waar ik graag nog eens naar op reis wil gaan en wat ik doe als ik moet wachten in de rij. 

Have fun! 

141. Welke landen wil je nog bezoeken?
Er zou beter gevraagd worden welke ik niet wil bezoeken. Maar euhm... Op dit moment denk ik vooral aan Amerika, Griekenland, Tanzania,....
142. Welke superkracht zou je willen hebben?
Gedachten lezen :) Eindelijk weten wat de mensen nu echt denken. 
143. Wanneer kon je wel door de grond zakken?
De laatste keer? euhm.... Ik heb eigenlijk geen idee. Tzal sws bij iets gênant zijn geweest...
144. Van welk liedje word je altijd vrolijk?
Op dit moment zijn dat er twee! 

Fire in the Rain van Måns Zelmerlöw 
Can't stop the feeling van Justin Timberlake
145. Hoe flexibel ben je?
Als het is om taken uit te voeren, zeer flexibel
146. Is er een vreemde eetcombinatie waar je dol op bent?
Pesto en Ei
147. Wat doe je als je in de rij moet wachten?
Luisteren naar muziek, Snapchat, Twitter, Facebook & sms'en
148. Ben je leuker in de spiegel of op foto’s?
in de spiegel :p
149. Kies je voor minder eten of meer sporten?
Meer sporten dan maar. Ik eet te graag
150. Voer je vaak gesprekken in je hoofd?
Te vaak dan gezond voor me is?

bye!

No comments:

Post a Comment