Tuesday 21 June 2016

1000 vragen #17

Hoi allemaal! 
De eerste vraag en het antwoord zal jullie waarschijnlijk niet verbazen maar ik ben vooral benieuwd naar jullie antwoorden op vraag 166! 
Bye!

161. Ben je een honden- of een kattenmens?
KATTENMENS!
162. Hoe laat je merken dat je iemand aardig vindt?
Door met hen te blijven babbelen tot ze mij beu zijn XD 
163. Met welke reden eet je?
Omdat ik honger heb.
164. Dans je voor de spiegel?
Nee, mijn spiegel is niet groot genoeg daarvoor
165. Waarin ben je anders dan andere mensen?(even gevraagd aan 2 vriendinnen)
Loyaliteit en vriendschap. Ook humor en je durft jezelf zijn Uw talent om zelfs de saaiste cursussen om te toveren in grappige moppen?
166. Welke jeugdfilm zou je kinderen aanraden?
Leeuwenkoning! Oliver & Co! Harry Potter serie! Aristokatten! ALLE DISNEYFILMS OOIT GEMAAKT!
167. Blijf je tot het laatst op feestjes?
Hangt er van af welk feestje en hoe laat ik die ochtend ben opgestaan en wie er op dat feestje is.
168. Welk nummer heb je de laatste tijd grijs gedraaid

Aangezien ik dit de weer ervoor heb gemaakt ga ik gokken op de soundtrack van Hamilton! (de musical) 
169. Oefen je voor een telefoongesprek?
Altijd, behalve als het naar familie of vrienden is. Maar anders oefen ik zeker voor ik een telefoontje pleeg want anders flip ik of vergeet ik dingen te vertellen en moet ik terugbellen enzo.
170. Wanneer heb je voor het laatst gehuild bij anderen?

Waarom zijn die laatste vragen van de series altijd de moeilijkste???? Ik heb echt absoluut geen idee! Waarschijnlijk een paar maanden geleden. 

No comments:

Post a Comment