Tuesday 19 July 2016

1000 vragen #21

Hoi allemaal!
Vandaag zullen jullie iets bijleren van mij waar ik het absoluut niet vaak over heb... 
Veel leesplezier!
X
201. Hoe goed ken je je buren?
Absoluut niet goed! Aangezien die om de 4 maand veranderen.... :/ 
202. Heb je vaak geluk?
Hangt er van af waarin... In goede punten nee, in de liefde ook niet... Maar in kansspelletjes enzo de laatste tijd wel :D 
203. Met welke vriendin verschil je het meest?
Ik verschil met al mijn vriendinnen wel ergens in. Maar om te zeggen dat een vriendin het compleet tegenovergestelde is van mij... Nee ik heb geen idee...
204. Wat doe je anders dan je ouders?
Hahahaha... euhm veel? XD Een voorbeeldje is dat ik bij cordon bleu de kaas eruit duw en die als laatste opeet... 
205. Waar krijg je energie van?
Een goede nachtrust! 
206. Was je gelukkig als puber?
Op sommige momenten ja....ik werd vaak gepest in het middelbaar dus dat waren niet echt de leukste jaren...
207. Wanneer heb je voor het laatst een nacht doorgehaald?
Zeer lang geleden... en waarschijnlijk nu zaterdag opnieuw :D 
208. Waar dagdroom je graag over?
Over een mooi leven, geld, vakantie,....
209. Kijk je vaak achterom?
In mijn gedachten soms eens... in het verkeer altijd XD
210. Wat weten de meeste mensen niet van jou?
Ik heb een 20cm lang 5cm breed litteken op mijn buik. Vroeger had ik in de lo les altijd problemen met sit-ups doen maar niemand geloofde mij. Maar volgens mij ligt dat echt aan dat litteken en zijn mijn buikspieren nooit meer aan elkaar gegroeid.

No comments:

Post a Comment