Tuesday 26 July 2016

1000 vragen #22

Hoi allemaal!
Dat ik een vreemde lach heb weten al mijn vrienden wel maar ze vergeten altijd dat, als ik mijn koptelefoon op heb vlak voor een examen ze mij met rust moeten laten... Ik kan gevaarlijk uit de hoek komen!
Enjoy!
Bye!
X

211. Wat is een terugkomende ruzie met je partner?
Daarvoor moet ik eerst een partner hebben om mee te ruziƫn...
212. Waar verheug je je dagelijks op?
Op eten, kletsen met vrienden, een tv serie en een ongepland uitstapje
213. Welke vriendschap van vroeger mis je?
Geen, met dank aan de hedendaagse technologie heb ik nog contact met wie ik wil, zowel oude als nieuwe vrienden!
214. Hoe ga je om met stress?
Op verschillende manieren. Vooral door mij met mijn koptelefoon en ipod af te zonderen. 
215. Doe je je weleens anders voor dan je bent?
Soms eens wat slimmer maar niet vaak :p 
216. Waarin lijk je op je vader?
In mijn passie voor muziek. 
217. Kun je geluk afdwingen?
Nee, zeker niet! 
218. Wat voor type ruziemaker ben je?
Iemand die een ruzie niet snel zal vergeten. ik kan zeer lang boos blijven op mensen en die zullen het geweten hebben ook.
219. Ben je ‘s ochtend meteen wakker?
Nee nooit! ik slaap nog een uurtje door in mijn hoofd :p
220. Hoe klinkt jou lach?


Zoals die van Omber :p binnensmonds... #weirdIknow...


No comments:

Post a Comment