Tuesday 2 August 2016

1000 vragen #23

Hoi allemaal!
Dat ik vroeger niet van de braafste was zal duidelijk blijken uit deze blog... Maar hé, wie was dat wel?

221. Bestaat vriendschap op het eerste gezicht?
Zeker weten! Ik kom vaak mensen tegen waar ik een instant connectie mee heb. Ik kan het moeilijk uitleggen maar we komen dan zot goed overeen. 
222. Gun je jezelf vaak een pauze?
Meer dan eigenlijk goed voor me is :p maar so what : YOLO
223. Ben je ooit ongewild verliefd geweest?
Ja al veel te vaak...
224. Duw je mensen in hokjes?
Aangezien ik sociaal werk studeer is dat niet echt een goede eigenschap van een sociaal werker :p Ik begin het af te leren!
225. Van welk geluid hou je?
Van krekels! Ik heb dat geluid kei hard gemist de voorbije weken. 
226. Wanneer was je het allergelukkigst?
Zeker niet deze week ( zie mijn laatste blogpost...). Het is een vraag die ik pas zal kunnen beantwoorden wanneer ik oud(er) ben.
227. Met wie ben je graag samen?
Ouders, familie, vrienden.
228. Wil je alles verklaren?
Ik ben meestal content met mijn eigen uitleg. 
229. Wanneer heb je voor het laatst je angst opzijgezet?
Toen ik voor de tweede keer op een kermisattractie ging. Hoogtevrees enzo
230. Wat is je grootste jeugdzonde?
Ik heb ooit een zo'n soort bolletjes ketting ding gestolen uit torfs... not proud of that. But I brought it back.

daag!

No comments:

Post a Comment