Tuesday 9 August 2016

1000 vragen #24

231. Wat weiger je te begrijpen?
Dat mensen altijd lijken te denken dat ze het beter kunnen dat ik, dat ze mij moeten beschermen, helpen... Ik krijg het daar gewoon van. Laat mij het zelf uitzoeken en desnoods met mijn hoofd tegen de muur lopen. Ik ben er oud genoeg voor.
232. Welke anekdote over jezelf hoor je nog vaak?
Hoe ik vroeger als klein kindje (nog geen 1 jaar oud) meeging met mijn ouders naar het zuiden van Frankrijk in de auto en ipv te slapen wakker bleef tot over Lyon.
233. Welke dag in je leven zou je willen overdoen?
De dagen voor mijn examens. Ik zou meer leren en nog beter mijn best proberen te doen.
234. Heb je liever meer tijd of meer geld?
Beide. Meer geld en meer tijd. Meer tijd om door te brengen met de mensen in mijn leven en meer geld om er leuke dingen mee te doen.
235. Zou je willen weten wat de toekomst je brengt?
Op sommige momenten wel. Nu liever niet, ik leef nu, niet in de toekomst.
236. Kun je goed je grenzen aangeven?
Vaak wel maar als ik voor iets sta wat ik niet ken probeer ik altijd mijn grenzen te zoeken voor ik er voluit voor kan gaan.
237. Ben je ooit in een gevaarlijke situatie terechtgekomen?
Meer dan eens. Ik ben al bijna omver gereden en nog zo'n dingen. Ik ben er niet trots op maar dat is het leven zeker?
238. Heb je een tic?
Ik zeg zeer vaak ding, dinges... #HetLevenVanEenWestVlaming 
239. Is geluk een doel of een momentopname?
Geluk is zowel een doel als een momentopname. We streven constant naar gelukt maar als we het bereiken moeten we opnieuw beginnen want op het moment dat we het bereiken is het een momentopname.
240. Met wie wil je je laatste minuten doorbrengen?

Als ik in deze week zou sterven zou het met mijn ouders, vrienden en mijn kat zijn. Als ik het geluk heb om op mijn oude dag te sterven dan liefst met vrienden en familie, mensen waarvan ik hou. 

bye!

No comments:

Post a Comment