Tuesday 16 August 2016

1000 vragen #25

Hoi allemaal!
Een paar zeer persoonlijke vragen deze week.. Vragen die ik niet zo graag oplos maar ja, so be it.
Enjoy!
Bye
X

241. Heb je een missie in je leven?
Missie? Hoh, er voor zorgen dat ik en mijn vrienden/familie een goed leven hebben?
242. Ben je aan iets verslaafd?
TV series, eten, andere dingen... Beter vraag zou zijn waar ik niet aan verslaafd ben...
243. Welk overlijden heeft je het meest aangegrepen?
Dat van mijn grootvader aan moeders zijde. Hoewel we het al kei lang zagen aankomen was het toch ferm aangrijpend.
244. Hoe zou de titel van jouw autobiografie luiden?
Mijn leven, niet het jouwe.
245. Hoeveel lijk je al op wie je wilt zijn?
Zo'n 75% ?
246. Wanneer moet je een relatie beëindigen? 
Wanneer het gewoon niet meer lukt. Maar praat het eerst uit voor je drastische consequenties neemt.
247. Hoe belangrijk is je werk?
Niet belangrijker dan je sociale leven! Als dat er onder lijdt is er iets serieus fout. 
248. Wat had je graag goed willen kunnen?
Blokken? Zingen? Sport (alhoewel ik goed ben in sommige sporten :p ) 
249. Maakt geld gelukkig?
Op sommige momenten zoals een reis wel ja. Anders niet echt.
250. Zou je je partner nu opnieuw uitkiezen?

Partner? welke partner?

No comments:

Post a Comment