Tuesday 13 September 2016

1000 vragen #29

Hoi allemaal!

Doemscenario's en mijn slechte kanten komen blijkbaar vaak terug in deze lijst! Maar ik deel ook met jullie een van mijn meest onvergetelijke dagen! 

bye!
x


281. Verzin je vaak doemscenario’s?
Ja! XD Ik heb dan ook een creatief brein dat graag overuren draait voor zo'n dingen
282. Wat stel je vaak uit?
Huiswerk, opruimen, leren...
283. Zijn dieren net zo belangrijk als mensen?
Tuurlijk!
284. Hoe zeker ben je van jezelf?
Op sommige momenten zekerder dan andere. 
285. Wat was een onvergetelijke dag?
De dag dat ik Pentatonix in het echt heb gezien. Klein zaaltje, 200 man ofzo en het was echt machtig!


286. Wat durf je niet aan jezelf toe te geven?
Dat ik iets niet kan ofzo. Ik wil eerst met mijn hoofd tegen de muur lopen voor ik het wil beseffen dat ik iets niet kan.
287. Om welke filmscene moest je huilen?
Frank & Frey die uit elkaar worden gehaald in Frank & Frey.... Oliver die in een doos is achtergelaten aan het begin van Oliver & Co... De classics :p 
288. Wat was je laatste goede idee?
Om mijn oude festivalbandjes op mijn zak te naaien!
289. Welk verhaal zou je met heel Belgiƫ willen delen?

Het verhaal van hoe ik mijn duim heb gebroken in 2015

290. Vergeef je mensen makkelijk?


Nee. 

No comments:

Post a Comment