Thursday 15 September 2016

Interview with.... (6)

Hy everyone! Hallo allemaal!

It's time to meet a very good friend of mine :D / Tijd om een zeer goede vriendin van me te leren kennen!

Enjoy!
X

Naam/Name :
Jana Brusselmans

Beroep(Studies,...)/Occupation(Studies,...) :

Ik studeer sociaal werk in Gent. I’m a social work student in Ghent.

Favoriete dier/Favorite animal :
Mijn lievelingsdier is een koala, ze zien er superschattig uit!
My favorite animal is probably the koala, they are so so so cute!

Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ Favorite Blogpost from "Normal Belgium Girl With Dreams" untill now (+why) :
De top 25 series die ze als kind keek. Die blogpost lezen was echt een reis doorheen mijn eigen herinneringen. Super leuk om te zien dat we ook daarin veel gelijkenissen hadden, net zoals op duizend andere vlakken haha. Het enige waar we niet echt in overeenkomen zijn een aantal boeken maar dat is het zo’n beetje.
The last post about the series she watched growing up. I loved reading it because it was like a trip down memory lane. We love so many of the same things. The series we love watching, music, movies and about a thousand more things lol. The only thing I don’t think we agree on that much is the books we love to read. But that’s about the only thing we don’t really agree on.

Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / Favorite Vacation Destination (+ Why) :
Zoooveeel dingen die ik nog wil zien, maar er staan 2 reizen nog heel hoog op mijn lijstje. Het eerste is een rondreis door Amerika. Ik zou dan willen beginnen aan de westkust, Los Angeles. Van daaruit zou ik dan willen doorreizen doorheen Amerika, met de auto zodat ik onderweg tussenstops kan maken waar we maar willen! Uiteindelijk wil ik dan eindigen in New York en daar nog een weekje ofzo blijven. De andere reis is een rondreis door Canada, toen mijn neef is geweest heb ik de foto’s gezien en de natuur is echt prachtig! Ik kan niet wachten om het in het echt te zien!
There are so many places I still want to go to, but 2 of them are really high on my list. The first one is a roadtrip through America. I would start on the Westcoast, Los Angeles, it has to be by car so I can stop whenever and wherever I want! Eventually I want to end up in New York and spend a week or so. The other trip I really want to do is a trip in Canada, discovering the cities and the beautiful nature! My nephew went on a trip in Canada not to long ago and when I saw the pics, I instantly fell in love with the nature. I can’t wait to see it in real life.

Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? / If you couldn't do something for the rest of your life, what would it be? :
Hmm, dit is een moeilijke, misschien Nederlands praten? Ik vind Engels sowieso al een leukere taal om te praten dus als ik echt iets moet kiezen dat ik nooit meer zou doen, is het dat. Op die manier kan ik nog altijd een normaal leven leiden haha.
This is a tough one, if I had to choose one thing, it would probably be to never speak Dutch again. I like to speak English so if I had to pick one thing to never do again, it would probably be that. And it’s not a bad pick because this way I can still live a normal live haha.

3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam / 3 pigs walk over a bridge, give them a name :
Pete, Porgy en Bess.
Pete the pig, Porgy and Bess.



No comments:

Post a Comment