Wednesday 30 November 2016

1000 vragen #38

Ja ja ja, ik weet het, ik ben laat! SORRY! 
Maar zoals beloofd, de laatste 1000 vragen van dit jaar!


371. Moet je altijd alles kunnen zeggen?
 Ja, anders kom ik gewoon zot! 
372. Aan wie moet je meer aandacht besteden?
 Aan familie! 
373. Kun je makkelijk loslaten?
 God no, ik ben iemand die niet gemakkelijk dingen kan loslaten. ik hou echt ALLES bij! (aleja, toch bijna alles)
374. Waar ben je dankbaar voor?
 Op dit moment? Voor niet veel eigenlijk... Het leven is een bitch geweest de voorbije maanden. 
Waar ik wel dankbaar voor ben zijn mijn vrienden. Jullie zijn er altijd voor mij en dat apprecieer ik echt, al laat ik het misschien niet altijd blijken
375. Zijn complimenten van mensen die je niet goed kent belangrijk voor je?
 Ik ben vroeger vaak gepest geweest en een van de overblijfselen daarvan is dat ik moeilijk complimenten kan ontvangen van personen die ik niet goed ken. 
376. Voor welk dier ben je bang?
 Haaien. Films als Jaws en die andere waar ik nu de naam van kwijt ben zijn echt nachtmerries voor mij.
377. Waardoor was je voor het laatst helemaal van slag?
 Zeg ik liever niet... nogal redelijk privé
378. Wat ligt er standaard in je koelkast?
 Aangezien het de koelkast van mij én mijn ouders is ligt er standaard wasabi in... vreemd eigenlijk.
379. Schaam je je dat je naar bepaalde tv-programma’s kijkt?
Nee. Het is mijn leven, ik kijk naar Nickelodeon en Say yes to the dress wanneer ik dat wil. En belangrijker OMDAT ik het wil.
380. Wanneer had je de tijd van je leven?


Tijdens het concert van Cleymans & Van Geel een eindje terug :) 

sfeerbeeldje: 

No comments:

Post a Comment