Sunday 20 December 2015

Blogmas dag 20

Places I want to celebrate Christmas
Ofwel dus : plaatsen waar ik ooit nog kerstmis wil vieren :)

Hallo allemaal! nog 5 dagen en het is kerstmis!!! :D

Dus nog 5 dagen en je hebt mijn eerste blogmas overleeft. Waw, ik ben nu bijna een jaar aan het bloggen. ZOTJES!!!

Swat, vandaag = de plaatsten waar ik ooit nog eens kerstmis wil vieren :)

1) New York City..; want ja, grootte kerstboom, veel volk, allemaal lichtjes... ZALIG

2) Australiƫ = wie wil nu eens geen kerstmis vieren op het strand in bikini ? I would LOVE it

3) Noorwegen/Zweden/finland/Noord Schotland/Rusland/Groenland = kerstmis vieren op het strand kan dan wel leuk zijn, maar kerstmis is kerstmis niet zonder een pak sneeuw. en daarmee bedoel ik = sneeuw waardoor je gedwongen bent de kachel op zeer hoog te zetten en elke ochtend je oprit ijs- en sneeuwvrij te maken...

4) London/Parijs/Rome = 3 van de steden die ik al bezocht heb maar waarvan ik het zeker nog eens wil doen in de kerstmisperiode.

5) LA... Ja gewoon, ik ben zot van amerika. niet echt veel meer over te zeggen :p


tot morgen!!!

Bye!
X




No comments:

Post a Comment