Thursday 21 April 2016

Interview with.... (4)

Hoi allemaal!


Opnieuw een interview deze week en het is een speciale!
De oprichters van de blog Right-Swiped, beter bekend als Mariska en Martijn waren zo vriendelijk om mijn vragen te beantwoorden :D


veel leesplezier!

Naam/Name :
Mariska & Martijn


Beroep(Studies,...)/Occupation(Studies,...) :
Mariska: Wij zijn de oprichters van de blog Right Swiped. Daarna splitsen we de site op waardoor er twee sites ontstonden. Naast Right Swiped hebben we nu ook Belgian Quibbler.
Martijn: We proberen beiden op beide sites actief te zijn. Om het werk wat te verdelen onderhoudt Mariska de site van Right Swiped terwijl ik me iets meer ontferm over Belgian Quibbler.

Favoriete dier/Favorite animal :
Mariska: Een woestijnvosje, ik vind ze uitermate schattig!
Martijn: Een gordeldier! Ik vind zijn manier van lopen echt leuk.

Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ Favorite Blogpost from "Normal Belgium Girl With Dreams" untill now (+why) :
Mariska: Mijn favoriete blogpost uit “Normal Belgium Girl With Dreams” tot nu toe is 1000 vragen aan jezelf. Eerst en vooral omdat ik het zelf een heel leuke tag vind om te doen! Daarnaast diende onze blog blijkbaar als inspiratie. Voor ons beginnende bloggers is dat natuurlijk zeer leuk om te lezen en ook zeer motiverend! 
Martijn: Persoonlijk vond ik dan weer de leukste blogpost uit “Normal Belgium Girl With Dreams” de blogpost genaamd “My first time!”. Het lijkt me leuk om eerst terug te blikken in het verleden. Sommige gebeurtenissen al wat langer geleden dan de andere.

Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / Favorite Vacation Destination (+ Why) :
Mariska: Ik ben nog niet vaak op vakantie geweest dus ik vermeld even mijn droombestemming: Italië. Daarbij mag een dagtripje – of maak er toch maar een dag of twee/drie van – in Rome zeker niet aan ontbreken! Waarom? Ik bel DOL op pasta’s en pizza’s. Hun ijscrème schijnt ook ontzettend lekker te zijn. Sowieso zal een ijsje me daar meer smaken in de zon dan hier in dit wisselvallige Belgenland.
Martijn: New York! If you can make it here, you can make it everywhere. New York lijkt me zo fantastisch om eens te bezoeken. Liberty Statue, Central Park,…. Ik droom er al van weg.
Mariska: Neem je me mee op reis?
Martijn: Tuurlijk! Wat dacht je van een citytrip naar Aartrijke?

Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? / If you couldn't do something for the rest of your life, what would it be? :
Mariska: Ik eet enorm graag en veel kellogg’s ’s morgens. Jammer genoeg is dat niet bepaald gezond. Ik kan er gewoon niet aan weerstaan!
Martijn: Waarschijnlijk chips eten. Ik weet dat het niet zo gezond is maar het is zo verdomd lekker! Net als Mariska kan ik er maar moeilijk aan weerstaan.


3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam / 3 pigs walk over a bridge, give them a name :
Mariska: Ik zou ze waarschijnlijk namen die in Harry Potter voorkomen zoals, misschien cliché, the magical three: Harry, Ron en Hermelien.
Martijn: Ik zou ze Kwik, Kwek en Kwak noemen.


Bye!
X

No comments:

Post a Comment