Wednesday 9 May 2018

Een Bloemlezing van....(4.1)

Tweets over Eurosong 2018!!!


We're back bitches! Al voor het 4de jaar op rij kan je hier op mijn blog het beste van Eurosong op twitter lezen en herlezen :D IK HEB ER ZIN IN!!!

Ik wil jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG!
Enjoy!! (donderdag en zaterdag volgen! :D )

Dinsdag/Tuesday 8/05/2018

Is die nu echt Waterloo aant verpesten. Doe da nu toch nie.

SHOWTIME toy toy toy !!!


What just happend... 😮😮
Mama: kijk, de nieuwe Nivea reclame!

Die deed iets raars met glitters.

Perfect slaapliedje 🤗🤗

Mijn favorietje!!!!! 😍😍😍

WAAROM heeft hij dat aangepast????? 😮😮

GO !!!!!!! GO GO GO!!!

De hottie van eurosong is daar! 😍😍😍😍😍

Dus die zijn al bezig met het kiezen met een volgende kandidaat terwijl de vorige nog moet optreden?


Die gast mocht ook eens meedoen.

En de prijs voor coolste sleeve gaat naar.....

Ik heb compassie met die die hun haar zo roze heeft moeten kleuren.... en die die al die katten in gang moest zetten.

Hovi was beter.

We know it’s you .


En dan, beste mensen, wil ik de lucht in met rozen in mijn rug. Maakt mij niet uit hoe but make it happen.

Een kleed dat opeens andere kleuren en motieven heeft....dat van Katniss vloog wel in brand.

BULGARIJE IS DE MOL! .... Rag’n’bone man in disguise

Kan iemand haar eens zeggen dat ze haar jas achterstevoren aanheeft?

Also die mist precies een kledingsstuk... zo ter hoogte van haar oksels... juist ja.

Een krant is iets anders 😂😂😂😂 EXTRA EXTRA! Het Kanten Kruis van croatiÃĢ!

Afbeeldingsresultaat voor extra newspaper gif

Zolang het niet uit zijn haar is... haarroos..

Wat doet John Legend nu op ? 🤔


“Ik wil neerdalen als god op aarde” -

ZIET! Dat zei ik vandaag ook! over twee jaar naar !

Euhm.. is die uitslag op haar hand besmettelijk?


Mijn vraag: Waar haalde zo’n zakdoeken? 🤔🤔

Stylist: “ik heb hier nog een stukje stof over van de linkerkant van uw pull...” ...”aha! Ik hang het aan uw hand!”

Straks komt de andere hottie van deze halve finale 😍😍

MA! IK STA HIER!
Gerelateerde afbeelding

Sam Smith lookalike ? 🤔


Dus... griekenland kan het amper betalen en voor die van cyprus kan er zelf nog een borstvergroting vanaf.

Please doe uw tekst recht aan en steek die in brand.

Also, hoeveel haarlak heeft die in haar haar. No way dat dat zo blijft liggen.

Ik heb juist iets opgemerkt. Nog geen kledingsswitchen. 😱

A4 mag tof zijn eh, maar ik mis Blondie, Alex en die Tahj Mowry look a like.

David Attenborough! GIJ OVERLOPER!

En ze...leest.. het vooral.. niet...af hoor.

Iemand heeft die gast van spanje gezegd dat hij niet met een keelklank mag zingen.

WANNEER JE HONGER HEBT EN JE MAMA ZEGT ER IS NOG BROOD

JOHNNY LOGAN LEEFT!

Daar gaat ze... go go go !!

Dat kan enthousiaster, achtergrondhomo's!

Zie je wel dat acnÊ supercool kan zijn. Zei ik 20 jaar geleden al maar niemand wilde meedoen.

Trump heeft de Irandeal opgeblazen en dat gaat wereldwijd vreselijOMFG BETH DITTO MET DOTJES!

ZIe je wel dat je wÊl iets nuttigs kan doen in Europa met een voortandspleetje?

(1) Wie is die Camille (2) Wat heeft ze je ooit misdaan?

Met zijn boekentas klaar om hierna nog efkes naar school te gaan.

Ik ga volgend jaar meedoen aan Zoals ik op de grond kan liggen. We zouden direct winnen!

Die heeft zijn tanden met dash gewassen denk ik.

Ik senekik daar effe nie goe van.

Waaw Charlies Angels en een roze vlek.

Ze moet op iedere driehoek minstens 1 keer staan, anders valt ze af... denk ik.

Een statief weggooien leidt ons niet af Johny Lohan van den Aldi. Het blijft een kutlied.

Dat klinkt redelijk westvlaamsch! Het had een wansmakelijk nummer van Niels Destadsbader kunnen zijn.

Al die zangers hebben een veel hard knellende broek! Zo tieren zeg!

Waarom krijgen alle anderen licht spektakel en driehoeken, en wij lelijke mensen als decor?

The Frech Prince of CZech Republic!

Wait for it.... IsraÃĢl heeft een bom van een lied!

BjÃļrk mag op pensioen. Gewoon zonder reden. Heeft ook niks met IsraÃĢl te maken. Ze mag op pensioen.

Een schot in de ro... sorry.

Wat een top kleed! Het liedje? Totaal vergeten!

Vals! Het lied en de bors... sorry.

De valse wimpers van haar linker oog zijn zwaarder dan die voor het rechter...

Een liedje vanuit Starship Interpaars.

Heeft die high file gedaan met een Avatar?

Hey! Geef Steve Tyler zijn mircofoonstatief terug!

Ierland gaat punten verdienen met die achtergronddansers. Muilen, muilen!

De zetel heeft net beslist dat volgend jaar met zijn tennis-rockit naar moet. We starten gauw een petitie!

Volgende week toont in Koterij hoe je met een muskietennet zo´n kleed kunt maken.

Dus! Wie zit klaar voor de doortocht van ? vree benieuwd ...

IK VIND HET NU AL PLEZIERIG. ASSEPOESTER EN HAAR ZUSSEN STAAN OP HET PODIUM!

Roosje is een beetje bang precies ...

Sorry. Maar toch nog even de tijd nemen om te zeggen ... HOE GEWELDIG HEEFT DAT GEDAAN? VREE CONTENT! VERY HAPPY!

Het spel is gespeeld en we hebben het niet gewonnen. Maar: topperformance. En: dikke proficiat aan alle 10 finalisten!

Hoe houden al die mensen hun pakske zo proper tot de show tijdens al die repetities?
Zeg, ik kan de rest van 't jaar wel naar triestige muziek luisteren.

Oei, ik hoop dat ik hier geen slapende kip mee heb wakker gemaakt.

Oh nee, ze heeft die blazer achterstevoren aan. Super gÃĒnant. En niemand zegt iets.

Ik heb het gevoel dat het lied van veel meer refreinen heeft gekregen dan de rest.
Toch ewa schrik dat die presentatrice subiet in mijn zetel komt zitten.

Een betere versie van 50 shades of grey. Hallokes.

Liefde. Leuk. Origineel.

Afbeeldingsresultaat voor how I met your mother kill gif

Die deur hadden we beter dicht gelaten he.

Heh Madonna?

't Is toch soms hopen dat die global warming wat sneller gaat en er snel wat landen verdwijnen.

Als ik dat lijf had, ik ging elke dag zo werken.

Portugal heeft een script van ÊÊn of ander dorpstheater gepikt.

Planet Portugal? Am I being pranked?

Afbeeldingsresultaat voor xfactor what gif

Niemand zit zo in de zetel. NIEMAND.




No comments:

Post a Comment