Friday 18 December 2015

Blogmas dag 18

Favorite famous person to invite to my Christmas party!
aka = favoriete bekende persoon die ik wil uitnodigen voor mijn kerstfeestje!

Hallo allemaal!

Vandaag wil ik het hebben over de bekende persoon die ik zou uitnodigen voor mijn kerstfeestje.
Ik ga er twee geven, zowel een Engelstalige als een Nederlandstalige bekende.

Voor Belgen ( ofja, Nederlandstaligen) ben ik echt aan het twijfelen tussen Jonas Van Geel of Stan Van Samang. Ze kunnen alletwee zingen en zijn volgens mij toch wel hilarisch... dus voor mijn part mogen ze alletwee komen :p

Engelstaligen... Joe Sugg, Colton Haynes, Mark Ferris...moeilijke keuze!!! Of Tanya & Jim, die zouden echt welkom zijn :p Ja, neem maar Tan & Jim, met hen zou ik waarschijnlijk nog goed overeen komen :)

okay, tot morgen!

bye!
X

No comments:

Post a Comment