Tuesday 22 December 2015

Blogmas day 22

Most memorable Christmas Eve 
ofwel : meest onvergetelijke kerstavond

Hallo allemaal!

nog 3 dagen en het is kerstmis!!!!!!!!!!

Vandaag wil ik het hebben over mijn meest onvergetelijke kerst (tot nu toe).
Kerstmis ofja, meerbepaald kerstavond is iets wat wij altijd samen met onze familie vieren. (future boyfriend be warned ;) )We speelden Uno en andere kaartspelletjes. Toen ik 8-9 jaar was heb ik samen met mijn nicht die 3 jaar ouder is een paar jaar een traditie van 'kerstroute door het huis' in stand gehouden. We werkten er de hele avond aan. Verschillende vragen werden opgeschreven en raadseltjes uitgewerkt. En dan loodsten we 1 voor 1 onze familieleden door het huis van oma en opa en die moesten dan natuurlijk die vragen oplossen enzo. We hebben hier veel plezier aan beleeft, tot soms grote ergernis van onze ouders.

Jammergenoeg is deze traditie een paar jaar geleden weggevallen. Ik denk dat dit vooral kwam door het feit dat wij in de puberteit kwamen/zaten en het maar een stom spelletje vonden.

Maar een avond met zo'n spel was altijd zeer leuk.

oké,

tot morgen!
Bye!
X

No comments:

Post a Comment