Tuesday 12 April 2016

1000 vragen #7

Hoi allemaal!
Na mijn post van vorige week is het back to normal met het aantal... denk ik. Hier is mijn 7de episode van de 1000 vragen reeks :)... ligt het aan mij of worden die nu steeds persoonlijker? 

bye!
X

61. Geloof je in leven na de dood?
Ja...Of ik nu naar het Walhalla ga of iets dergelijks weet ik niet maar ik geloof wel dat we ergens heen gaan.


62. Op wie ben je boos?
Op mensen die me op mijn zenuwen werken


63. Gebruik je vaak het openbaar vervoer?
In de schoolperiode bijna dagelijks. Anders is het vaak taxi papa XD 


64. Wat heeft je het meest verdriet gedaan?
Hoh... ik denk dat, tot nu toe, het overlijden van mijn grootvader mij het meest verdriet heeft aangedaan.


65. Ben je geworden wat je vroeger wilde worden?
Ik wist vroeger nooit wat ik wilde worden. Nu nog altijd niet. Ik zweef ergens in de culturele sector met mijn gedachten maar echt zeker weet ik het absoluut nog niet.


66. Op welk nummer kun je lekker dansen?
Tegenwoordig? Vreemd genoeg op No Control van 1D... Ik ben geen fan maar door de carpool karaoke met James Corden is het gewoon een zalige song geworden XD en komaan, stilzitten met die moves is gewoon onmogelijk!


67. Welke eigenschap waardeer je enorm in een geliefde?
Humor. Ik wil graag een lief die af en toe een grapje kan maken.


68. Wat is je grootste aankoop geweest?
Grootste? Als in lengte : een knuffelbeer fzo? Grootste als in duurste : Iphone 6


69. Geef je mensen tweede kansen?
Soms maar zeer moeilijk. Hangt er echt van af wat ze gedaan hebben om uit mijn gratie te komen


70. Heb je veel vrienden?
Ik heb veel vrienden maar weinig goeie vrienden.


No comments:

Post a Comment