Tuesday 26 April 2016

1000 vragen #9

Hallo allemaal!
Had jij 5 jaar gevangenisstraf, wat zou jij dan doen? Een feestje bouwen en je geld opdoen? :) 
Lees hieronder wat ik zou uitsteken en meer!

bye!
X

81. Wat zou je doen als je vijf jaar in de gevangenis zat?
Veel slapen, lezen... nieuwe vrienden maken? Oh en er voor zorgen dat ik het er voor het zeggen heb :D 
82. Waar werd je vroeger blij van?

De kermis!
83. Wat ligt er op je nachtkastje?
Zeer veel boeken, neusspray, oorringen, een klok en een fles water
85. Hoe geduldig ben je?
Hangt er sterk vanaf. Ik heb een zeer veel geduld maar als het op is, is het ook op! 
86. Wie is jouw gevallen held?
Er zijn er 2... 

Eerst en vooral mijn Opa aan moeders zijde. Hoe die man bleef doorgaan tot op het laatste, het zal mij altijd een raadsel blijven
Ten tweede, Alan Rickman. Een andere persoon die mij gemaakt heeft tot wie ik nu ben. Zijn vertolking van Sneep in Harry Potter blijft gewoon legendarisch.
87. Staan er foto’s op je telefoon waarmee je chantabel bent?
haha... Vreemd genoeg wel. Maar aan de andere kant, van wie niet?
88. Wie van je vrienden ken je het langst?
Gaƫlle, we kennen elkaar al van toen we een paar weken/maanden oud waren.
89. Mediteer je graag?
Soms.
90. Hoe pep je jezelf op na een rotdag?
Door mee te zingen met de beste liedjes ooit. 

No comments:

Post a Comment