Tuesday 19 April 2016

1000 vragen #8

Hey!

Wat ik echt niet zou kunnen missen en wat mijn favoriete sprookje is? Jullie lezen het hier! 
Laat gerust iets achter :D 

71. Van welk woord krijg je de kriebels?
examens! Nee echt serieus. Klotewoord :p 
72. Ben je ooit op tv geweest?
Jap... Al een paar keer eigenlijk. Meestal gewoon in de achtergrond maar een enkele keer op wtv :) 
73. Wanneer was je voor het laatst zenuwachtig?
Toen ik een groepspaper moest indienen. 
74. Wat maakt thuis thuis voor jou?
Rust, muziek en familie.
75. Waar haal je je nieuws vandaan?
Meestal van Facebook. Of vrienden die iets doorsturen.
76. Wat is jouw favoriete sprookje?
Het lelijke eendje :) 
77. Wat is jouw humor?
Droge humor! Vaak met redelijk wat sarcasme :D 
78. Hoe vaak sport je?
Naar veel normen te weinig, naar mijn eigen normen genoeg om me goed in mij vel te voelen.
79. Ben jij onvergetelijk?
Ik hoop het op sommige momenten. Voor andere dingen zou ik graag vergeten worden.
80. Welke twee dingen kun je niet missen?


Gehoor, want anders zou ik geen muziek meer kunnen horen en.... mijn verbeelding. Als ik mij tijdens het lezen de personages niet kan voorstellen en de omgeving schetsen is dat echt een hel! 

bye!
X

No comments:

Post a Comment