Thursday 8 September 2016

Top 25...

... series die ik als kind keek :)

(Hy guys, sorry, this weeks posts is in dutch! )

Dus, hoi allemaal!

De post van deze week gaat over mijn persoonlijke top 25 van series die ik als kind keek. Niet alles kon op 1 staan, wat wel logisch is maar ik heb het moeilijk gehad om de rest te rangschikken buiten de top 5 XD

Swat, ik ga er gewoon aan beginnen :D

25) Beyblade

Ik geloof dat deze serie uit 2001 was dus dan was ik 6 jaar oud :p
Herinneren jullie je die nog? :p

24) Rugrats - 1991

Hoe oud voelen jullie je bij het zien van deze introclip ? XD Ik was zelfs nog niet geboren bij het begin van deze serie dus heb enkel de herhalingen gezien. Maar omg, memories!

23) Rocket Power - 1999

Oh Mijn GOD dit is echt gewoon pure nostalgie. (dit ga ik nog zo'n 22 keer zeggen XD) Maar serieus : https://www.youtube.com/watch?v=8xzEugwlJ6s

22) Dough -1991

Ja lap, het liedje zit al weer in mijn hoofd :p das voor de rest van de dag. Echt het was gewoon een zalige serie!

21) Hey Arnold! - 1996

Ik durf te wedden dat je dit, net als ik, juist luidop hebt geroepen :p AAAARNNOOOOOLDDDDD
Mijn liefde voor Jazz was geboren :p

20) Winx Club - 2004

Voor wie een fan was van Harry Potter maar zijn uitnodiging voor Zweinstein niet kreeg was dit een close second :) een tweede kans, wie weet werd je op je 16de uitgenodigd voor Feeënschool!

19) Sailor Moon - 1992

Again, NOSTLAGIE!!!!!!!! Ooooh Sailor Moon

18) Dexter's Laboratory

OMG jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa; Dit was gewoon een zalige serie, echt eentje om nooit meer te vergeten. Wie nog? :p  Met dank aan Superfruit ben ik deze nooit vergeten, Thank You Mitch <3

17)  De Daltons

Euhm... ja ik kan ze nog altijd niet alle 4 in een keer opnoemen maar het blijft een zalige 4tal :p https://www.youtube.com/watch?v=BS-U3SoYDUw 
 
16) Pippi Langkous -1997

Ik weet het, ik weet het, staat maar op 16 XD maar er komen nog beter aan! wacht maar af :) Maar Pippi Langkous is een onvergetelijke. Die mocht gewoon niet ontbreken.

15) Alfred J. Kwak

Het kleine eendje waar iedereen zo fan van was... Echt, je jeugd was niet echt volledige zonder Alfred Jodocus Kwak. De originele intro kennen niet veel mensen meer... Het andere liedje daarintegen... :) Ja juist, dit ja :p

14) Skippy (the Bush Kangaroo) - 1966 (VER voor mijn tijd dus :p, leve de herhalingen)

Ik wil een kangoeroe! Ik wil naar Australië! Ik wil trouwen met Tony Bonner of Ken James! XD(die laatste 2 nu misschien niet toen ik 5 was maar kom Xd)

13) Lassie

Wie Skippy heeft gezien heeft ongetwijfeld Lassie ook wel gezien. En wil nu zeker opnieuw zo'n hond :p

12) Peperbollen - 1999

Je hebt een GROOT gat in je cultuur als je dit nooit gezien hebt!

11) Tom & Jerry -1993 (Vanaf de Warner Brothers dus :p )

Ja hallo, wie heeft dit niet gezien???? Ik bedoel, kom aan :p https://www.youtube.com/watch?v=zeAlFwuP7Vw

10) De Smurfen - 1981

Opnieuw de herhalingen maar volgens mij zenden ze die nu nog uit :p Tijdloos!

9) Avatar : De legende van Aang - 2006(ja sorry voor de slechte kwaliteit)

En maar blijven proberen in het zwembad... Ik wil ook watermeester worden! :D

8) Merlina - 1983

Mijn zaterdagavonden waren niet compleet zonder Merlina. En dan nog Merlina in bad! De truc van mijn ouders om mij in bad te krijgen :D

7) Samson & Gert - 1995

Vlaanderen zou Vlaanderen niet zijn zonder Samson & Gert. Ofwel soms?

6) Bassie & Adriaan - 1983

Aangezien ik nergens de originele versie kon vinden moeten jullie het stellen met Engelstalige ondertitels :p Maar ah, dat lukt ook wel :p

5) Waterschapsheuvel - 2001

Man ik heb nogal eentje traantjes gelaten bij deze serie! En Bright Eyes blijft een van mijn favoriete liedjes ooit. Zonder enige twijfel.

4) Kulderzipken - 1995

Ik kan met trots zeggen dat ik ooit les heb gehad van Koning Angina :D En Michael Pas werd vanaf deze serie een van mijn favoriete Vlaamse acteurs :D

3) Pokémon - 1995

Sinds de vernieuwde Pokémongekte ben ik opnieuw aan het kijken en echt het blijft zo'n ferme nostalgie :D En al die nieuwe pokémon. Zalig gewoon. De originele intro blijf ik de beste vinden maar die nieuwe mogen er ook wel zijn :)

2) Beestenbos is Boos - 1992

DIT IS PURE NOSTALGIE!!!!! Ik kom niet meer bij. Al die herinneringen!!!!!! machtige serie gewoon! PUNT UIT!!!!
Ik wil die terug op mijn tv ;D Ik zal mijn kinderen dwingen daar naar te kijken! XD

1) Het eiland van Noah - 1997

OH MY GOD mijn favoriete serie. Echt wel. Man ik heb geweend, gelachen, weet ik veel wat met deze serie. Er kan daar gewoon niets tegen op! Het was gewoon zalig.


daaaaaaaaaaaag!!!
Tot volgende week :D
X

No comments:

Post a Comment