Friday 12 May 2017

Een bloemlezing van.... (3.2)


Tweets over Eurosong 2017 !!!! 

We're back! :D Vorig jaar heb ik ook zo'n blogpost gedaan en ik kon dit jaar niet achterblijven. IK HEB ER ZIN IN! 

Ik wil jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG! 
Enjoy!! (Dinsdag kan je hier lezen. Zaterdag volgt! :D )

Donderdag/Thursday 11/05/2017


'30 to go!

Duimen opwarmen! abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

Ik ga voor Blondie, Alex en oekraïense Tahj Mowry
What on bloody earth are they wearing. 😂😂😂

Tis lik de intro van Kulderzipken

Ik stel voor dat Oekraïne volgend jaar Alex stuurt?

Het wereldrecord half naakt achteruit lopen 😂😂😂

is diep gevallen. Juist ja.

GO AUSTRIA!

Naast onze is dit toch wel mijn tweede favoriet.

Nathan is gesponserd door Dreamworks.. tis ook een droom van een vent volgens mij :p

Mijn volgende "moet door" van de avond

Biologisch gezien staan die dus met 2 op het podium :p

Jana is zwanger en Claudia gaat trouwen?

Ze kan jodelen. Maar enkel hij kan zingen



Het was trouwens heel mooi !
"Use an old folk instrument" - last year... has used that advice.

Anja: "welke ring zou ik aandoen?" - stylist:" hoh.. allemaal?"

"Er moeten nog een beetje onderdelen indalen" - only maar een zalige song.
e
Hij heeft chance dat zijn "onderdelen" nog niet ingedaald zijn 😂 aleja, stel u voor dat da morgen wa euhm.. opkomt.

Spirit of the night. Da spook zal bij mij komen rondspoken vanavond.

Pavarotti en een gast waarvan ik euh..mij ongemakkelijk van voel. Precies Nick Pitera maar da zou een belediging zijn voor Nick
Jacques, ontsla die achtergrondzangers. Please.

"Add a DJ"- jup.
Q-q-q .. da zou zomaar het begin van een nieuwe intro van kunnen zijn

Sad new. Tweetie has died. He's now the dress of




Instant happy song!

WAT heeft die in haar haar? Wilma? That you?


"En voor achtergrondzangers neem ik 4 zusters van Sister Act" -



your twin is competing for in this year. You're the better singer, just saying.

Kijk, IMRI mag er ook zijn. ... but I already called dibbs on Blondie.. 🤔

so that's what you're doing now!


Dat was de Måns "staanmanier"

Blondie lag op de grond

HUWELIJKSAANZOEK! I knew it!

Blondie staat alleen op het podium. Waar is Alex?

DIT IS NIET GOED VOOR MIJN HART
They did it again. My favorite last to be called safe. WHUT

Sad that didn't make the finals 😭😭😭😭

Proficiat buren!


De jurk die zachtjes meehuilt met de muziek. De microfoon die zich wil verstoppen voor alle ellende die nog komt.

I"m A Dwiemeuh! Topengels. Maar hit hit hit.

Effe karnemelk rammen op het podium met de melkbus.

We weten allemaal wat er met die Apollo in de ruimte gebeurd is.

Omdat een potlood in je haarknot altijd van pas kan komen.

Have you tried Google Maps?


Darth Vader komt uit de kast

Dit zal altijd het jaar blijven waarin uit elke brainstorm kwam: "Frozen, dat was populair. Als we daar eens iets mee doen?"

Jodelende hipsters...

Als dat jodelen is kon Alanis Morisette het ook.

Beyoncé en K3 hebben een baby gemaakt! (Maar met close harmony heb je mij altijd wel mee eigenlijk. Go Holland!)

Vrij vertaald: "Geest van de melkkan, verschijn en bevrijd mij van deze manbun."
Melkkangeest: "Ik was er bijna, maar toen begon je rappen..."

Lesley Ann Poppe in verkeerde aspect ratio

San Marino songfestivalt zoals het voetbalt...

Als je alle mannelijke karakters van Game of Thrones vermengt, kom je bij deze man uit.

😮Een levend pittakotschilderij!

Ah, daar is de hoed van de jodelact naartoe.
Als tijdens een lsd trip een ananas en twee aardbeiyoghurtjes een liedje voor je spelen.

De presentatoren zijn toch een beetje Statler en Waldorf na een facelift en lobotomie.

Dat bootje is het eiland van het Liegebeest! 😮

De coming of age van Filiberke. In een emotionele hartekreet.

Geef het mens haar sushi voor ze een ongeluk begaat.

De droevige vloek op deze zangeres: als ze haar lippen sluit, of haar tanden van elkaar haalt, explodeert haar hoofd.
Lap. De dansers hun dwangbuizen zijn losgekomen...







No comments:

Post a Comment