Monday 20 May 2019

Een bloemlezing van... (5.1)

tweets over Eurosong 2019!!

Hoi allemaal!
Eerst en vooral, het is een week te laat, I KNOW SORRY. Maar de wifi hier is echt niet te betrouwen. Desalniettemin, hier zijn we weer! Het 5de jaar op rij! EUROVISION TIME!!!!!

Ik begon dit blogjaar met de 4de editie van onze 'First Thoughts on Eurovision 2019'. Het was dan al een behoorlijke tijd geleden dat ik geblogd had en ik had ook compleet geen inspiratie... Laat ons hopen dat deze bloemlezingen een nieuwe start mogen zijn voor de blog. Misschien draai ik het concept compleet op zijn kop, misschien houd ik het bij het oude of misschien stop ik er gewoon helemaal mee. Blijven volgen zou ik zeggen! Straks kan je hier ook donderdag en zaterdag lezen :)

Verder wil ik jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG! 

Enjoy!

Dinsdag/Tuesday 14/05/2019

M@rgo‏ @Sax_O_PhoneGirl May 14
Het duurde even tot ik doorhad dat dat mannen zijn op hoge hakken. Respect, zeker! Maar why? #Eurovision2019 #eurovision #eurosong

M@rgo‏ @Sax_O_PhoneGirl May 14

Also me #Eurovision2019 #eurovision #eurosong
Image result for chinese cat waving gif

M@rgo‏ @Sax_O_PhoneGirl May 14
Wat doet Ronaldo daar? #Eurovision2019 #eurovision #eurosong

M@rgo‏ @Sax_O_PhoneGirl May 14
aha ik dacht dat ik eens naar het wc mocht #MNE @petervandeveire #Eurovision2019 #eurovision #eurosong

Also, die gingen eerst rusland van 2016 nadoen. Blijkbaar niet dus.

Hadden die nu niet allemaal iets rood kunnen aandoen? I mean, zo moeilijk is dat toch niet? Mijn kast bevat minstens al 4 stukken rood

“En dan op het einde doen we een vreemd dansje!” - no one ever

Da zou tenminste origineel zijn, kloppen op een pot mayo !

“En dan ga je op de grond heel sensueel in camera kijken” - kijkt alsof iemand zijn klimaatbeleid niet wil aannemen.


Ik hoop voor hun dat de jury ook even wegkijkt.


Zij: "Hoh, ik durf eigenlijk niet alleen op dat podium..." Hij: "weet je wat, ik zal doen alsof ik gitaar kan spelen en wat op die knopjes tikken." Manager: "Toon vooral GEEN emotie."

Ik: “please laat het refrein beter zij-.... that’s a nope. Jammer, knappe gast wel.

Zo plat jong. Why. Tis misschien met reden dag ze u in de friendzone heeft gestoken... aleja. 🤷🏽‍♀️

Oooh da was een betere “she was my neighbour”

Allez die kan wel goed zingen, waarom dan zoiets maken???

Polish girl: we can share clothes! Everyone else:


Also, wat doet Ruben daar?


Staat al kei lang op repeat bij mij. Versta er geens nars van maar blijft echt goed 🧡

Peter: 45 keer, tel ze! Praktisch heel België :

Well, tbh, I don’t like it.

Wablief? €70000 voor een huwelijk? Excuseer? 😳😳😳


Is dat ik of is dat wat vals? 😳😳

Het publiek doet gelukkig wel mee.

Sul Tsin Lare: Go Ahead...als in Go Ahead, to the bathroom, where I'll be during the next 3 minutes

Hier is een idee, laat Eliot van jasje wisselen met die zanger van Georgië!!

Georgië met 5 boze pastoors 😂😂😂😂

Frozen meets GOT meets de zangeres van Ishtar?

Minder fan van het liedje maar WAT EEN ACT

Iemand die de namen van de presentatoren nog weet? Anders geef ik die bijnamen.

Nog mensen die de gelijkenis zien?




Damn, de neusklank is gebleven.

En daar ging/hing die gitaar


Also, klein beetje hottie alert, toch?

Also, Nikolai, we hebben u wel erkend.


Conchita 2.0 Maar dan een pak valser

Weer zo’n 2+1 gratis in de pyjama’s.

"Ik had geen tekst meer nananana. Nee ik heb geen talent ook nananana. Ik ben maar een creep nananana. Dit was beter gezongen geweest door een jonge gast nananana."

De Zweedse songwriters waren op!

Bon, als het van mij afhangt, , , , , & . De 4 overige maken mij niet zoveel uit. Misschien

Potverdikke, waar hebben ze die opgerakeld?

“.. en toen gingen we van bil op wereldniveau!” - een verhaal dat niemand ooit zal vertellen aan zijn/haar kleinkinderen.

Trouwens. We hebben nog een costume changes gehad. Stylisten in Tel Aviv, nog wakker?

Kind, tis eurosong, CALL YOUR EX!

“Oh, you’re my age!” De rest van de Green Room :


Ik wil die live orkesten terug. Hoe de max was dat.

Ben al blij dat die videomaker ook gevoel voor ritme heeft. Oef.

Dus na kippen komen bananen. 🙄🙄

Ik zeg u: SPANJE IS DE ZOMERHIT VAN 2019!

Ik hoopte zo dat hij zijn snor ging scheren.

Ik ben nog altijd aan het twijfelen. Is da nu een man of een vrouw 🙄🙄🙄

Oooh is da da meiske da nog met Jordan Matter heeft samengewerkt?

En toen begon mama te snurken. Spelbreker.

Ja ok, Israël heeft de smaak van winst te pakken.


Baas: “you want to know if we have the results..” Niemanf:


De bekendmaking van de finalisten. Precies geleerd van

Tis officieel. Die jury van eurosong heeft geen oren aan hun kop.

Als Nederland er donderdag niet bij is ga ik mij serieus vragen stellen.

Echt zonde voor Eliot. Damned. Bon volgend jaar en daarna moeten de walen Olivier Kaye sturen.

Bon. Om 22 uur hier. Om 21 uur daar. Check voor het Europees muziekfeest van het jaar. En duimen voor !

Latex de spelen beginnen!

FOLLINK! I'M IN HEAVEN FOLLINK! FOLLINK. Ik hoop dat je het kan krijgen bij de Aldi van Montenegro.

Kim Wilde! is los je You Keep Me Hanging On kapot aan het maken.

HADISE HADISE! HADISE! HADISE! Juist. Die moeten we nog 's sturen naar

VIKTOR VERHULST! JE ZIT BIJ HATARI! EN JE HEBT EEN SLAAF ACHTER JE!

Een nootje zo vals als de koningin van Onderland. Spijtig voor Victor van Estland ...

Groen Groen. Jurken Zo Groen.

Ik was al afgehaakt met die degens. Nu nog een ballon. En dan moet dat spel nog omgedraaid worden. Op sommige vergaderingen wil je niet gezeten hebben.

Ik wil schaatsen op Serhat zijn hoofd.

Sorry Bruno Mars.

1. Ontsla die man. 2. Dat hij het zelf 's probeert. 3. Ga naar 2.


De Maxi Playback-Show. Dana International @

Kutiman. Zeitem. Juist.

En bevestigd: daarnet horen zingen in de Expo Tel Aviv ... Niet helemaal toonvast. Maar wél Like A Prayer ... Meer dus in de Grote Finale van zaterdag.


eerste keer in jaren dat ik niet naar aant kijken ben want ik ben zelf een plaat aant maken en heb geen tijd. En zonder van gils ben ik niemand. have fun! Ik hoop dat tom dice wint!

Latex boots? Hold my beard!


No comments:

Post a Comment