Monday 20 May 2019

Een bloemlezing van... (5.3)

tweets over Eurosong 2019!!

Hoi allemaal!
Eerst en vooral, het is een week te laat, I KNOW SORRY. Maar de wifi hier is echt niet te betrouwen. Desalniettemin, hier zijn we weer! Het 5de jaar op rij! EUROVISION TIME!!!!!

Ik begon dit blogjaar met de 4de editie van onze 'First Thoughts on Eurovision 2019'. Het was dan al een behoorlijke tijd geleden dat ik geblogd had en ik had ook compleet geen inspiratie... Laat ons hopen dat deze bloemlezingen een nieuwe start mogen zijn voor de blog. Misschien draai ik het concept compleet op zijn kop, misschien houd ik het bij het oude of misschien stop ik er gewoon helemaal mee. Blijven volgen zou ik zeggen! Dinsdag kan je HIER lezen, Donderdag kan je HIER lezen.

Verder wil ik jullie er op wijzen om de personen die getweet hebben niet aan te vallen! :p Zie er gewoon de humor van in of ZWIJG! 

Enjoy!

Zaterdag/Saturday 18/05/2019



Do fa fa sol la fa do sib la, la si do si la si do, sol fa sol la sol, do fa fa sol la fa do sib la, do si do la si sol fa fa.

I’m a golden booooy 🙌🏽🙌🏽🙌🏽

Ronaldo: * on third date’s we announce the winner! * World:





Best dat ze als eerste is anders zat cha-cha-chameleon voor de rest van de dag in mijn hoofd.

Manager: * ik heb veel voor jullie witte tanden betaald, ge kunt maar zien da ge lacht als ge niet moet zingen!*
En toen schoof hij bijna van het podium.


Punten voor meest originele act gaan naar Rusland. Punten voor minst originele outfit ook.

Die hadden geld over in Tel Aviv vandejaar. Duidelijk. Jean Paul Gautier, Madonna, Dana International,....

Ah daar is ons k3tje terug


Counting NaNaNa’s like:


: na na nah, it’s not gonna be you. Please stop.


Da liedje doet mij aan een ander liedje denken.. 🤔🤔🤔

Ik zit nog altijd aan dat vorige te denken maar kan niet op de uitvoerder komen van het liedje. Waarschijnlijk iets van de vorige jaren eurosong. “Take me (of Tell me) what happend should be....(?) oh baby you (take/tell) me,...”

Oh god. De meest slaapverwekkende act is daar. Noooo

Find someone who looks at your like the boy half of looks at his girlfriend on stage. Question is, how does he stay awake?

Bon, wereld, tijd op terug wakker te worden!

He , Madonna wil graag dat je in het vervolg uit haar kleerkast blijft.

Ja en tis echt een knappe gast... ✅

Echt, zonder beeld is dit Adele... met beeld:


Israël: * I am someone!* World:


Momomo, top 20 gaat geen probleem zijn denk ik. Top 10 daarintegen 🤔🤔


Dansen? Neuh... Ik ben eerder fan van Yoga.

Michael “the octopus” Rice


To quote on this one: there’s a reason why Iceland is secluded.

Die SM shops in Tel Aviv hebben gouden zaken gedaan dit jaar...

Hou jullie klaar! Daar komt de verdwijntruc met de gitaar!

Ik word dronken van naar hem te kijken


Nope. Still don’t like it.

Aha. Daar is Richard Madden weer 🤘🏽

Maar pal, gebruik u eigen advies en SHUT UP.

👌🏽respect voor da meiske.

En nu, Italië. Please doet iets beter op het podium. I BEG YOU

Nee jongen. Nee. Why.

Nul uitdrukking ook. What.

Kan ik vreemd genoeg ook al compleet meezingen. Versta er geen snars van. Maar toch 🙈


Wacht. Nee. Dit was de Richard Madden Look-alike... denk ik... ze trekken al op elkaar 😂😂

Dude kan tenminste dansen 👌🏽👌🏽

Veel moeders dit jaar!

He , Disneyland heeft juist laten weten dat ze hun Elsa kroon terug willen.

Jap, das voor de rest van de avond. Bedankt Ronaldo. “To life, to life, l'chaim L'chaim, l'chaim, to life Here's to the father I've tried to be Here's to my bride to be Drink, l'chaim, to life, to life, l'chaim L'chaim, l'chaim, to life!”

Volgens mij is Conchita er juist in geslaagd om Heroes te verpesten voor mij. 😢

My evening just got a whole lot better 👌🏽

Die is haar kleed vergeten 🤔

Liefde voor muziek maar dan op eurosongniveau

Toy is warempel beter geworden 😂😂

Hallelujah, en de twee normaalste staan in het midden.

Like a pirate: Madonna met een ooglapje.

Ronaldo: * Madonna thank you for being here* Madonna: *It’s my pleasure*...and my bankaccount thanks you too.

Kunnen we ook op die goochelaar (dinges) stemmen? 😍😍😍

Isser nu al een kledingsswitch geweest? Ik weet niet meer wat die presentatoren in het begin aanhadden 🤔🤔



Zelfs Måns denkt dat Nederland zal winnen 👌🏽🙈


Ik ging iets zeggen maar ik wil dit niet jinxen 😳😳 GO NEDERLAND!!!

Ik vond het leuker vroeger toen iedereen met 12 punten van start ging. Dit is zo pijnlijk om te zien.

Nee echt serieus. Als gastland moet dit kei pijnlijk zijn 😳😳😳

Thank god. We zitten over de helft.


En we gaan even naar de greenroom! World:



Wanneer een puntengever meer dan enkel punten geeft:


Frankrijk heeft meer smaak dan de Belgen die hebben kunnen stemmen.

Waar is den tijd dat ze moesten terugbellen naar een land omdat de connectie niet goed was en ze tenslotte maar zelf de punten gaven



HOE HEEFT SAN MARINO MEER PUNTEN DAN ENGELAND????

Komaan gasten doeter aan door!

JAAAAAAA OMG TIS IN DE SJAKOS!!!!! YES YES YES!!!!


Bon, wanneer start die ticketverkoop voor volgend jaar?

Tanden met mogelijk witverlies bij Albanië.

ZEG De Rus heeft jouw look gestolen.

Mooi. De kleren van de Rus zijn met dezelfde fluopillen gewassen als de tanden van de Albanese.

Dit stukje wordt u aangeboden door Douches De Natte Dweil uit Zwevezele.

Als Leonora een paar dansers doet flauwvallen. Ze stond een uur geleden nog een pittaatje te steken in de backstage. Maar! Leuk liedje!

Ze noemen San-Marino-kandidaat Serhat de Leonard Cohen van Turkije. Of een Mr. Proper die je vooral niet zingend in je kelder wil.

Claire Underwood kan zingen!

Witje en Watje. Topduo.

Iemand gilde hier net in het publiek: KORTRIJKSESTEENWEG! Ik vermoed dat ze gewoon de lampenwinkel Massive daar bedoelen.

Neen. Ze gaan geen acupunctuur uitvoeren met die degens. Maar wat exact dan wel? Dat weet niemand. Dat wil niemand weten.

"En dan gooien we ook een bal in het publiek!" En waarom? "Gewoon. Omdat die Hollander ook iets met een bal deed." Die act. Really ...

Dat strikje. Dat zijn gewoon twee aan elkaar gelaste beitels. Freddie Mercury zou trots geweest zijn.


ALFONS. BEGINT NIET HE.



HOE ANUNA HOE ANUNA HOE ANUNA.

Pieter-Jan. Ik voel een spontane sollicitatie. Go baby!


Ik zie scorebloot. En ik moet daarom lachen. 10 jaar forever.

Ik vermoed dat die twee ijzeren staven op haar arm straaljets zijn om haar te lanceren naar een boze planeet.


Met zo'n kroon kun je nog 's een goeie reeks saté's op de bbq gooien.

Heerlijk! Volgend jaar kunnen we met de fiets naar ! Dikke proficiat Tot volgend jaar. En merci om te kijken, te volgen en te feesten. Music First!


Nailed it!

Het is bizar maar ik word steeds 5 minuten na dat Sloveense nummer wakker.

The voting is all about how many points the British public give to Iceland

Wit-Rusland hield dit jaar zijn pre-selecties achter het kraam van de botsauto’s op een lokale kermis.

Als je Oscar and the Wolf laat producen door Studio 100.

Probably the only French that will be remembered in 100 years: “Douze points.”

Dit zijn de neven en nichten die je ook op je trouwerij zou vervloekennvoor het vernaggelen van de sfeer met hun act.

When you're in the club with your BFF and they play literally anything by Beyonce...


Me and my mates after going to a festival once...

Hoe lang het voelt tot Madonna eindelijk gaat optreden: 😱😱😱



Vacature: presentator: ✅ Flauwe moppen kunnen vertellen ✅ Een autocue kunnen lezen ✅ Een ongemakkelijke vibe uitstralen alsof je die andere mensen op het podium nog nooit hebt gezien ✅ Kunnen doen alsof je alle inzendingen geweldig vindt, ook als je oren bloeden


This is all very well but when does the food service start?

The singing headmistress.

I don’t know, if I were designing the opening of an Israeli , I might go a bit easier on the explosions.

Bizarro ABBA.

This is the best song so far.

Extra points for having the balls to sing on the eye of Sauron.

I think she might be the surprise winner of Game of Thrones.

Who the fuck has to read off a card to introduce Madonna?

"Europe! Stop voting now!" to quote Nigel Farage.

12 points to Russia from Azerbaijan please don't invade us.

Good Lord. San Marino's gone all Hunger Games.

Well, Matteus is the kids party entertainer you hope you never accidentally hire.

Rylan looks like he's been assembled from the leftover bits from a disused boyband factory.

I think this Albanian dude may own a white cat and swivel chair.

"Do you want to hear our results?" STOP SAYING THAT IT'S LITERALLY WHY YOU'RE THERE.

Serbia, where the birds shit Swarovski.

I don't want to worry anyone but the Eiffel Tower's short-circuiting.

Wait! Weird Al Yankovic is from Israel?

"Please tell my family I'm being treated well."

Britain got just the 3 points from the wider European public? WHATEVER COULD IT MEAN?

This Eurovision crowd is VICIOUS. It's like the late Friday show at Camden Jongleurs.

GET THE FUCK ON WITH IT IT'S VERY LATE NOW.

Well. What an evening. What an evening. As I type this, Madonna is half way over the Atlantic and my legs have stopped working.








The revelation that "banana" rhymes with "wanna" is unquestioningly groundbreaking but I'm unsure it's sufficient to build a song on.










No comments:

Post a Comment