Thursday 15 October 2015

Interview with...(2)

Shannona!

Shannona is een van mijn beste vriendinnen. Bijna iedere collab die ik de voorbije maanden heb gedaan was met haar!/Shannona is one of my best friends. Almost every collab I did the past months I did with her!

Zelfde vragen, andere antwoorden ( duh)/Same questions but other answers ( duh!)

Enjoy!
X


Naam/Name : Nona   Shennéné    Sh’nonie    Shannona

Beroep(Studies,...)/Occupation(Studies,...) : Sociaal Werk / Social Work

Favoriete dier/Favorite animal : ummm slechts 1? :’(  een hondpaardkatwolfcheetahratenz :D  / ummm only 1? :’(  a doghorsecatwolfcheetahratetc :D

Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ Favorite Blogpost from "Normal Belgium Girl With Dreams" untill (+why) : all die waar ik aan meegeholpen heb! (als je ze gaat tellen, ontdek je dat het er veel zijn :P ) Als ik er één moet kiezen waar ik niet bij betrokken was, dan ‘My time at Hogwarts’. Ik heb toen al die quizen gedaan om te zien wat ik had en hoe dat verschilde van Margo (en ik ben een Potter fan duh XD) / all those I’ve helped with! (if you count them, you’ll see there are many :P ) If I have to chose one where I wasn’t involved, it would be ‘My time at Hogwarts’. I took all the quizzes to see what I had and it’s difference with those Margo had  (and I’m a Potter fan duh XD )

Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / Favorite Vacation Destination (+ Why) : Ierland, om op de Shannon rivier waarna ik vernoemd ben te varen en IJsland om op IJslandse paarden te rijden natuurlijk! / Ireland, to sail on the Shannon river that I’ve been named after and Iceland to ride on Icelandic horses ofcourse!

Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? / If you couldn't do something for the rest of your life, what would it be? : naar school gaan :P / going to school :P


3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam / 3 pigs walk over a bridge, give them a name : Koenraad, Fabian en Christian / Koenraad, Fabian and Christian

Untill next week!

bye!
x

No comments:

Post a Comment