Tuesday 29 March 2016

1000 vragen #5

*Opgelet : de vragen zijn opgelost toen ik nogal dronken was :p Eens zien wa dees zal geven


41. Welk cijfer zou je je gezicht geven?
een 8.5! Het mag nog altijd wat minder mollig maar ik ben echt tevreden met mijn gezicht
42. Was je goed op school?
Definieer "goed"? 
43. Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?
aangezien wij een bad hebben.. niet eigenlijk :p op reis hebben we een douche, daar sta ik normaal gezien 15 tot 20 minuten onder :)

44. Denk je dat er buitenaards leven bestaat?
Tuurlijk!

45. Hoe laat sta je meestal op?
Wanneer ik echt op moet :p meestal rond 10u maar dat kan ook wat later of vroeger zijn

46. Vier je altijd uitgebreid je verjaardag?
Nee niet meer, jammer eigenlijk, ik vierde graag uitgebreid mijn verjaardag! hoewel het laatste feestje voor mijn twintigste verjaardag wel nog eens uitgebreid was!

47. Hoe vaak per dag kijk je op Facebook?
Te veel naar iedereen zijn mening.

48. Wat is je favoriete ruimte in huis?
Mijn kamer. of de Living! lekker gezellig :) 

49. Wanneer heb je voor het laatst een hond (of ander dier) geaaid?
op dit moment ( aka zaterdagnacht om 1u34) zo'n halfuurtje geleden :)


50. Wanneer ben je op je best?
Wanneer ik goed geslapen heb, geen gezaag aan mijn hoofd heb en doe wat ik graag doe. 

tot de volgende!

No comments:

Post a Comment