Thursday 24 March 2016

Wait..whut? XD

100 vragen die niemand je ooit stelde:
Jaja, ik weet het, al weer een vragenlijst! Maar doe ze gerust zelf eens, hilarisch op sommige punten! :)

bye!
tot volgende week :)



01. Slaap je met je raam open of dicht?
Vanaf het redelijk warm wordt met het raam open.. anders dicht


02. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?

Depends of ze lekker ruiken of niet…


03. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Aan de ene kant wel, de andere kant niet!


04. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee? Waarom zou ik dat doen?


05. Gebruik jij post-it notes?
CONSTANT!! Ik kan mij geen leven meer voorstellen zonder.


06. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Dat is het enige nadeel van niet in Gent te wonen.. de Guido staat vol kortingsbonnen maar ik heb nooit tijd om ze te gebruiken…


07. Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Geef mij toch maar de beer. Dan kan ik snel weglopen en ergens een boom inklimmen.


08. Heb je sproeten?
In de zomer wel!


09. Lach je altijd op foto’s?
Hangt er sterk van af wie de foto neemt :p maar meestal wel


10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Eentje maar? Ik kan wel 10 dingen opnoemen waar ik mij aan erger bij mensen… Een daarvan is betweterigheid.


11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Soms… maar meestal gaat het op de trap met een toonladder :p


12. Heb je ooit geplast in de bosjes?

Ja.. vreemd genoeg wel, en veel te vaak naar mijn mening.


13. En gepoept?
Dat kan ik mij niet meer herinneren. Misschien toen ik heel klein was.


14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?

Als er geen muziek opstaat? In mijn hoofd staat er ALTIJD muziek op.


15. Bijt je op je pen?
Ja


16. Kun je zeilen?
Geen idee, nog nooit gedaan.


17. Hoe groot is jouw bed?
Te klein naar mijn goesting.


18. Wat is je favoriete liedje deze week?
In de week van 7 maart : Lanterns van Birds of Tokyo


19. Mannen die roze dragen?
hmm… Roze hemd kunnen ze voor mijn part nog mee wegkomen. De rest : NOT DONE!


20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Tuurlijk!


21. Wat is je minst favoriete film?
Geen idee, ik kijk die nooit uit :p


22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
op een onbewoond eiland, heel diep in de zee


23.Wat drink je bij je avondeten?
Water, Frisdrank, wijn, bier. Hangt af van de gelegenheid en het eten!


24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ketchup of tartaar


25. Wat is je favoriete eten?
Eendenborst met frambozensaus


26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Harry Potter en de steen der wijzen!


27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
in de week van 7 maart: mama!


28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?

jap. Te lang naar mijn goesting, again.


29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Naakt poseren voor kunstenaars misschien wel. Strippen voor mijn lief kan ook nog. In andere gebeurtenissen, nee merci!


30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Vlak voor kerstmis naar een pennenvriendin uit Amerika!


31. Kan jij de olie van je auto vervangen?

Moest ik een auto hebben, ja.


32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee want ik heb nu eenmaal nog geen rijbewijs :p 


33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee


34. Favoriete broodje?
Smosken


35. Het lekkerste ontbijt?
Pannenkoeken of een goeie boterham met choco.


36. Hoe laat ga je naar bed?
23u?


37. Ben je lui?
Verschrikkelijk :p


38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Ja, omdat het moest van de leerkrachten.


39. Wat is je chinees sterrenbeeld?

Varken


40. Hoeveel talen spreek je?
3 en een klein mondje Duits en Spaans.


41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Niet meer, vroeger de Joepie.


42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Ajax!


43. Ben je koppig?
Ja, hoewel mensen dat niet zouden denken van mij


44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah


45. Kijk je naar soaps?

uhu


46. Heb je hoogtevrees?

Heel erge.


47. Zing je in de auto?
ALTIJD


48. Zing je in de douche?
ALTIJD


49. Dans je in de auto?
hoe kan je nu dansen in de auto? Als je rare bewegingen meetelt, ja :p


50. Ooit een pistool gebruikt?

Jap


51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
Oei… Toen ik voor mijn identiteitskaart moest.. 8 jaar geleden fzo?


52. Vind je musicals stom?
Nee absoluut niet! ik wil doodgraag ooit eens meespelen( als muzikant wel te verstaan) in een musical.


53. Vind je kerst stressvol?
Het is de gelukkigste periode van het jaar :p


54. Ooit Pierogi gegeten?

Pierwatta?


55. Favoriete fruittaart?
Een fruittaart? Bestaan daar dan soorten in?


56. Wat wilde je vroeger worden?
Piloot :p


57. Geloof je in geesten?

Nee


58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Zeer vaak


59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Geen?


60. Draag je slippers?

Ja vaak in de zomer.


61. Draag je een badjas?
Ja


62. Wat draag je in bed?
pyjama


63. Eerste concert?
Dat ik zelf speelde? Ik heb geen idee XD Dat ik meemaakte (aleja : dat ik dus voor betaalde en zonder ouders naartoe ging) -> Pentatonix in Trix Antwerpen


64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat


65. Nike of Adidas?

Nike


66. Cheetos of Doritos?
Cheetos


67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Zonnebloempitten


68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Da zijn toch die 3 gasten en da meiske hé?


69. Ooit danslessen gehad?

Nee… Denk ik…


70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Liefst iets waar we mee rondkomen?


71. Kan jij je tong oprollen?

Euhm…


72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee XD


73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja


74. Heb je recordable cd’s in huis?
Ja


75. Kun je recordable cd’s branden?
Ja


76. Brand je vaak wierook?
Soms


77. Ooit verliefd geweest?
Ja


78. Naar welk concert zou je graag willen?
Nu, op dit moment? Simple plan!


79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Carrotsquare in Club de B in Torhout J


80. Hete thee of ijs thee?
Mij gelijk, even lekker J


81. Thee of koffie?
Thee, hoewel ik de voorbije 3 jaar een echte koffiejunkie ben geworden. Das nu wel terug afgezwakt.


82. Mars of Snickers?
Mars


83. Kan je goed zwemmen?
Ja


84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja


85. Ben je een patient?
Hoe bedoel je?


86. DJ of een Band op je bruiloft?

Beide graag!


87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik denk het niet…


88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee, nooit van plan ook..; misschien toch wat vet wegzuigen :p


89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Zwarte, zolang ze niet té gekruid zijn.


90. Kan je haken of breien?
ik kan breien en haken J


91. De beste plek voor een openhaard?
living


92. Wil je trouwen?

ja graag


93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?

voor eeuwig en altijd!


94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
een of andere acteur zeker? Ik zou het niet meer weten :p Of nee! Een van (nu) mijn beste vrienden.


95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
ja, heel erg!


96. Heb je kinderen?
nee


97. Wil je kinderen?
Ja


98. Wat is je favoriete kleur?
Oranje


99. Hoe wil je begraven worden?
In intieme kring maar ik wil graag zelf de muziek uitkiezen… Vreemd hé?


100. Mis je nog iets?
zo’n 10 miljoen en een lief? :p 

No comments:

Post a Comment