Tuesday 1 March 2016

1000 Vragen aan jezelf #1

Hoi allemaal!

Een paar weken terug kreeg ik een bericht van een oude schoolmaat van mij met de vraag of ik nog goeie blogs kende voor zijn vriendin en hem inspiratie te geven voor hun blog.

Sindsdien volg ik hen ook op de voet en ik moet zeggen, ze blijven goeie blogs schrijven!
De link naar hun blog staat hier rechts, Right-Swiped !

Een paar dagen geleden kwam ik even langs hun pagina en zag een nieuwe post, 1000 vragen aan jezelf. Blijkbaar hadden ze die ook gelezen op een andere blog van een Nederlandse blogger. En ook die heb ik hiernaast gelinkt : Make it Personal.

De 1000 vragen zijn afkomstig uit een boekje dat de schrijfster van Make it Personal van haar vader heeft gekregen. En ik dacht bij mezelf, waarom begin ik daar ook eens niet aan?
Daarom zullen er iedere week (meestal dan toch), in plaats van 1 blog, 2 blogs verschijnen! (JOEPIE!)

Als jullie beslissen van eens langs te gaan bij hen, laat dan even weten dat ik jullie gestuurd heb :) 

Dus, op donderdag om 16u kunnen jullie nog altijd de normale blogposts verwachten. op gelijk welke andere dag, hangt er vanaf wanneer ik er aan toe geraak, kunnen jullie een blogpost van 1000 Vragen aan jezelf verwachten :)

Ik zal er elke post 10 doen. Dus we zullen wel even bezig zijn :D
Doe ze gerust zelf en laat mij weten wat jullie ervan maken!

En oh ja: ze zullen allemaal in het NEDERLANDS zijn! :D

Swat, hier zijn ze dan! 1000 vragen aan jezelf, deel 1!

1. Met wie kun je het beste opschieten?
Vrienden die dezelfde interesses hebben!
2. Waar besteed je te veel tijd aan?
Eerder waar ik veel te veel tijd aan besteed : Series kijken
3. Om welke grappen kun je heel hard lachen?
Droge humor :D 
4. Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Vorige dinsdag! eerste (echte) bezoek aan de Overpoort in Gent.. hoewel ik daar al 3 jaar zit :p 
5. Huil je makkelijk in het bijzijn van anderen?
Vroeger wel, nu laat ik mijn gevoelens niet zo sterk meer zien
6. Waar bestaat je ontbijt uit?
Boterham met choco (duh), glas water/melk/fruitsap of tas koffie en een wafeltje
7. Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?
Mama, een goeiemorgenzoen :)
8. Waarin lijk je op je moeder?
Alletwee even koppig als ons iets niet aanstaat

9. Wat doe je ’s ochtends als eerste?
Twitterberichten ( de meldingen op mijn gsm) checken als ik tijd heb. Anders een bezoekje aan de kleinste kamer :)
10. Ben je een goede voorlezer?
Sommige mensen zeggen van wel, anderen van niet. ik weet het niet echt, maar ik denk van wel

En jullie? wanneer hebben jullie voor het laatst iets voor het eerst gedaan? 

No comments:

Post a Comment