Tuesday 11 October 2016

1000 vragen #33

Hoi allemaal! 
Oktober is echt koud aan het worden.. Ik heb vorige week voor het eerst mijn verwarming moeten aansteken in mijn kamer... wat gaat dat zijn in de winter?
Maar binnenzitten geeft mij meer tijd om blogposts te schrijven :D HOORAY!

enjoy!
x

321. Wat geeft het leven zin?
Weten dat, hoewel je iedere dag omver kan gereden worden door een bus als je je deur uitgaat, je wel nog altijd zélf de keuze hebt om de deur uit te gaan en je leven te leven. #diep 
322. Wat had je graag eerder geweten?
Dat de jaren voorbij vliegen als je niets doet.
323. Hoe oud voel je je?
Ouder in geest en lichaam dan ik eigenlijk echt ben...
324. Wat zie je als je in de spiegel kijkt?
Wat en wie ik zou kunnen zijn zonder puisten en het overtollige vet in mijn gezicht. Ja het is waar, ik ben wat aan de zware kant maar dat houdt mij niet tegen om elke dag die deur uit te stappen.
325. Kun je goed luisteren?
Ja, dat is een van mijn kwaliteiten
326. Welke vraag is je al te vaak gesteld?
Ben je Single? Wat is dat dan, Sociaal Werk?....
327. Is alles mogelijk?
Ja, zolang je maar probeert!
328. Hoe traditioneel ben je?
Tradities zoals Kerstmis, Nieuwjaar en verjaardagen wil ik zeer graag behouden maar echt traditioneel ben ik niet... Ik ga niet elke zondag naar de kerk ofzo...
329. Kent iemand je diepste geheimen?
Nee
330. Hoe ziet je ideale partner eruit?


Eindelijk eens een interessante vraag :p Mijn ideale partner is groter dan mij, Tussen blond en lichtbruin/bruin van haar, heeft aangename ogen met van die lachrimpeltjes er rond.... Goed gebouwd enzo :p 

No comments:

Post a Comment