Tuesday 18 October 2016

1000 vragen #34

Laat op de avond maar het is al reeks 34! ik kan nu moeilijk stoppen :D 
veel plezier!
X
****

331. Waar hunker je naar?
Naar een veilig gevoel.. en vakantie.
332. Ben je moedig?
Hangt er vanaf wat de omstandigheden zijn maar normaal wel.
333. Is er voor alles een juiste plaats en tijd?
Ja
334. Waar voel jij je te goed voor?
Om iemands voeten te likken.
335. Zou jij een jaar zonder mensen kunnen?
Zonder mensen te zien? zeker... zonder te spreken met mensen (facebook enzo meegerekend) zeker niet.
336. Wanneer was je voor het laatst trots op jezelf?
Toen ik zojuist ontdekte dat mijn blog de laatste dagen niet onder de 100 views is geweest.. Tenzij iemand mij hier aan het stalken is!
337. Ben je nog steeds dezelfde persoon als vroeger?
Nee, ik ben echt anders dan vroeger. Zeker door het studeren in Gent ben ik echt opengebloeid. Wouldn't change it for the world.
338. Waarom heb je gekozen voor het werk dat je nu doet?
Omdat werken in een bibliotheek altijd al een jeugddroom van mij is geweest :D 
339. Welke slechte gewoonte heb je?
Op mijn nagels bijten bij stress..; Veeeeeeeeeeeeeeeel uitstellen! 
340. Vaar jij de eigen koers?


Ja, eigenlijk wel, en ik ben er trots op ook! 

****
Donderdag komt er opnieuw een collab online met Shannona! :D It's gonna be epic! :D 

No comments:

Post a Comment