Tuesday 25 October 2016

No blog today

No blog today, sorry guys. I just can't.
I'll post something below for my dutch readers. I can't bear to write it in english too.


Mijn allerliefste klein meid
Vandaag, 16 jaar, 2 maanden en 9 dagen geleden kwam jij, je was toen een kleine 4 maand oud, mijn leven binnen. Dat je die 16 jaar mijn beste vriendin zou worden had ik nooit durven dromen. Je wist mij altijd op te beuren met kopjes en je zotte cross door de tuin.
Stylo's (en kurken, stiften, kroonkurken,...) van de tafel smijten en spelen met muisjes en vogeltjes uit de tuin waren je favoriete bezigheden.4 jaar geleden begon je opeens te miauwen, wisten wij veel dat jij ook geluid kon maken! En of we het geweten hebben. Die laatste 4 jaar werden we dan ook iedere ochtend begroet met een wel zeer luide kakofonie. Soms wat klagend, soms wel zeer zagend maar altijd bleven we je even graag zien.

Ik hoop van uit de grond van mijn hart dat het je goed zal vergaan in de kattenhemel. Ik zal je al zeker zeer hard missen.
Slaap zacht lieve Pleute,
slaap lekker kleine meid van me,
Ik ga je nooit vergeten.
Dikke knuffel
Je baasje

No comments:

Post a Comment