Tuesday 12 July 2016

1000 vragen #20


Hallo allemaal!
Denk eens aan alle feestjes die je ooit hebt meegemaakt...
Ja?
Haal er nu de leukste uit...
oke?
Was dat legendarisch? 
ahzo :) 
hieronder kan je niet lezen wat mijn legendarisch feestje was maar dat geeft niet, jullie leren me opnieuw wat beter kennen. Vooral vraag 194 blijft in mijn hoofd spoken deze keer!
191. Neem je vaak het initiatief?
Ja! Zeer vaak :D 
192. Aan welk huisdier heb je goede herinneringen?
Aangezien ik tot nu toe maar 1 heb gehad ( de wandelende takken niet meegerekend) aan mijn kat :D
193. Staat er genoeg op je spaarrekening?
Wat is genoeg?
194. Blijf je altijd wonen waar je nu woont?
Nee, hoewel het een zalig huis is kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot ik zelf een huis mag inrichten :) 
195. Ben je gevoelig voor kritiek?
Hangt er van af van wie die komt. Als het belangrijke personen zijn (bvb leerkrachten of iemand waar ik tegen opkijk) dan kan ik zeer gevoelig zijn voor kritiek. Maar komt die van iemand die ik beschouw als onbekend of een zeerkous of weet ik veel, dan ben ik niet gediend van die kritiek maar laat ik die ook niet aan mijn hart komen.
196. Ben je bang voor iemand die je kent?
Nee, over het algemeen niet. Maar ik moet die persoon wel face to face zien. Als ik naar een onbekende moet bellen sla ik compleet dicht.
197. Neem je vaak tijd voor jezelf?
Ja eigenlijk wel. En gelukkig ook, anders zou ik er al lang doorzitten!
198. Waar had je het laatst de slappe lach om?
Om Tom De Cock zijn commentaar op de finale van het EK voetbal XD hi-la-risch! 
199. Geloof je alles wat je denkt?
Nee.
200. Welk feest was legendarisch?
Geen idee, ik kan mij geen feest bedenken dat ik echt legendarisch vond. Dat moet duidelijk nog komen!


This week:
favorite video:
https://www.youtube.com/watch?v=KRcTE8xxH7A  I laughed to hard with this... I know XD
favorite song:
https://www.youtube.com/watch?v=9Wa7dFR09vU A Song I've known a long time. Last week my Itunes was on shuffle mode and it passed by and I just love this. <3

No comments:

Post a Comment