Tuesday 5 July 2016

1000 vragen #19

Hoi iedereen!
De DeLorean of de Tardis zal ik niet snel gebruiken maar misschien zal ik ooit wel nog eens terugkijken op deze vragen en totaal andere antwoorden hebben... 
Wie weet...
Bye!
181. Zou je terug naar vroeger willen?
Als dat betekent dat ik veel dingen opnieuw kan doen ja, als dat betekent dat ik alles op dezelfde manier zal beleven dan nee, dank u. 
182. Hoe egocentrisch ben je?
Hang sterk af van de situatie. Als er dingen bij betrokken zijn die ik echt als mijn eigendom zie kan ik heel egocentrisch uit de hoek komen. 
183. Op welke manier kom je het liefst tot rust?
Met muziek, een mooi uitzicht en/of een goed boek......Of een serie om eens goed te lachen!
184. Voel je je weleens buitengesloten?
Veel te vaak!
185. Waar pieker je vaak over?
Over dingen die ik in de voorbijgaande tijd heb gezegd.
186. Hoe zie je je toekomst?
Standaardantwoord zou zijn rooskleurig maar ik weet het gewoon niet. Ik heb soms gewoon geen zin in de toekomst maar in het nu. Ik leef dag bij dag. Dat is iets wat ik in de loop van de jaren geleerd heb.
187. Waar viel je op bij je partner?
Partner? Welke partner? --'
188. Op welk familielid lijk je het meest?
Ik heb van verschillende familieleden dingen mee in gedrag enzo. Qua uiterlijk op mijn oma aan moeders kant.
189. Hoe breng je het liefst de avond door?
Voor de televisie of met vrienden op cafĂ© 
190. Hoe onafhankelijk sta je in het leven?


Zeer onafhankelijk. Ik kan zeker mijn mannetje ( ofja, vrouwtje) staan in deze wereld!


This week:
DISCLAIMER, IF YOU DON'T WANT TO START CRYING, DON'T WATCH/LISTEN!
favorite video:
https://www.facebook.com/thedodosite/videos/884468328354510/
favorite song:
https://www.youtube.com/watch?v=KOAC5-Jcgyc

No comments:

Post a Comment