Tuesday 30 August 2016

1000 vragen #27

Waw! we zitten al aan nummer 27.. zotjes :p 
Vraag 266 is toch wel mijn favoriet van deze reeks!
Enjoy!
X

261. Wat zijn je favoriete gespreksonderwerpen?
muziek, eten, dieren, films & series.
262. Kun je makkelijk je fouten toegeven?
Soms.
263. Wat wil je nooit meer doen?
Examens afleggen.
264. Wat is je standaard gemoedstoestand?
Rustig, niet te blij, niet te verdrietig, gewoon daartussen.
265. Is alles waar wat je zegt?
Nee
266. Wat betekent muziek voor je?
Mijn leven, mijn beste vrienden, alles gewoon
267. Heb je weleens een huilbui gefaket?
Heb ik al eens een huilbui gefaket? Zeer zeker, ik ben er een meester in :D 
268. Werk je graag samen of liever alleen?
Hangt er van af wat de opdracht is. Liever alleen als ik weet dat ik het alleen beter kan maar veel handen maken licht werk.
269. Voor welke fout straf je jezelf nog steeds?
Oei... ik heb geen idee...


270. Welke verliefdheid snap je niet van jezelf?


De verliefdheid op gasten die ofwel totaal niets voor mij zijn of die zoveel jonger/ouder zijn en vaak nog eens gay ook ( niet dat ik iets tegen gay's heb, maar het steekt wel als iemand gay blijkt te zijn waar ik een crush op heb XD) 

No comments:

Post a Comment