Saturday 18 June 2016

Get to know The MRG

oftwel, de Marathonradiogroup. Wie zijn die gasten nu eigenlijk?

Ik vroeg 5 groupers om een korte vragenlijst in te vullen. De 5 personen die ik bij toeval heb gekozen blijken ook 5 compleet verschillende persoonlijkheden te bezitten. En dat is wat ik nu zo leuk vind aan Marathonradio. Het maakt niet uit wie je bent, wat je doet of waar je geloof ligt. Het maakt uit dat je naar Marathonradio luistert en hulp kan bieden aan mensen die het even niet meer zien zitten. Dat is wat er zo speciaal is aan Marathonradio, het brengt mensen samen. (Maar daar lees je volgende week donderdag alles over op deze blog ;) )

Benieuwd naar wat Leni, Eline, Sander, Alec en Indie als antwoord hebben op de vraag over de 3 varkentjes? Je leest het hieronder :)

Dit is dag 1 van de #MarathonradioWeek :D 

ENJOY!

Naam : Leni Sonck
Beroep(Studies,...): Momenteel studeer ik toegepaste taalkunde, maar volgend jaar ga ik journalistiek studeren… Hoewel mijn ultieme droom is om danseres te worden!
Favoriete dier: TIJGER
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom): DE 13 GEBODEN VAN MARATHONRADIO 2016
Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / : IJsland! Puur, natuur, scandinavië… I FELL IN LOVE WITH IT
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? : nooit meer naar de gym hoeven gaan voor een strakke body

3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam: Peter, Tom en Julie :D 



Naam:  Indie Cools
Studies/Beroep: Toegepaste Psychologie op Thomas More te Antwerpen, 1e jaar
Favoriete dier: een hond! Elke keer ik er eentje zie kan ik mijn ogen er maar niet van afhouden.
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"(+waarom):  Onder het topic Books, “What’s on my bookshelves (part 1)”. De vraag van waarom is vrij simpel, ikzelf lees ook ontzettend graag en ik zou wel duizenden boeken kunnen hebben. Dus het topic books was dan al meteen vrij duidelijk, maar waarom dan juist de blogpost over wat er op haar boekenplank staat? Wel, je leert haar interesses kennen en de genres die ze graag leest. En dat kan ik dan vergelijken met wat ikzelf graag lees. Het valt op dat ze toch wel graag Fantasy leest zoals Twilight, Harry Potter en de Erfgoed serie. Ikzelf heb nog niet zolang een beetje het fantasy genre leren kennen en het spreekt me wel aan dus daarmee was het eens fijn om te bekijken wat zij graag leest. En natuurlijk ook: het ontdekken van nieuwe boeken om te lezen!
Favoriete vakantiebestemming (+waarom) :  Hmm, best een moeilijke vraag aangezien ik wel een paar landen heel graag heb! Maar als ik dan toch moet kiezen? Italië! Het is zo een prachtig land met geweldige gebouwen en een elegante taal. Ik zou het liefste iedere zomer naar daar gaan en de taal onder de knie krijgen maar dat zal nog even werk zijn! 
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn?:  deze is een doordenkertje, want iets nooit meer mogen doen dat is wel zeer definitief natuurlijk. Dan zou ik kiezen voor het geven van presentaties aan een groep mensen. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie en dan zeker als je nog eens beoordeeld wordt, man ik zou het liefste van allemaal verdwijnen op zo een momenten. Dus het zou me prima uitkomen dat ik geen presentaties meer mag geven ;)
3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam : Jozefien, Joske en Ginger.



Naam : Van Herwegen Alec
Beroep(Studies,...) : Ik ben een student, ik volg verzorging.Maar later zou ik graag les geven aan personen met een auditieve beperking.
Favoriete dier: mijn favoriete dier is een kongoni (mijn scoutstotem).
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)  : De 13 geboden van Marathonradio 2016.
Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / : tenerifeà warm weer, mooie jongens, zalige taal, lekker eten, mooie cultuur ( de el teide [vulkaan], bezichtegingen, enz), …
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? : Ik zou willen dat ik nooit meer wordt uitgesloten ,gepest of nageroepen wordt omwille van mijn geaardheid. I AM WHO I AM? AND I4M PROUD OF IT!!!
3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam : Anke, Gitte, Alec J



Naam : Eline Sielens
Beroep(Studies,...) :  Studente Kleuteronderwijs
Favoriete dier : Eenhoorn! Of een koala J
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom)/ : Alles wat met boeken te maken heeft vind ik fantastisch op de blog! Ik zag er nieuwe boeken die ik zelf nog nooit gelezen heb (en dus ga lezen als ik tijd heb), maar ook veel gelijkenissen met mijn boekenpatroon. Ik hou ervan te zien dat andere mensen even graag boeken lezen als mezelf, dus dat lees ik héél graag!
Favoriete vakantiebestemming (+waarom) / ) : Sowieso Singapore. Het is een mix van ultra moderne delen van de stad met oude cultuur. Je kan er het nieuwste van het nieuwste vinden, maar even goed aloude tradities. Verder is het strand daar mega idyllisch. Aaaah, het is gewoon mega zalig daar!
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? : Waarschijnlijk zou het dan joggen zijn. Ik doe alle sporten graag buiten lopen. Ik haaaat dat! Heel de tijd hetzelfde saaie patroon. Geef mij maar tapdans en ropeskipping!
3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam : Spek, Vegi en Hank


Naam : Sander Vandedrinck
Beroep(Studies,...):  orthopedagogie
Favoriete dier: chimpansee
Favoriete blogpost uit "Normal Belgium Girl With Dreams"tot nu (+waarom):  ongetwijfeld zal dat deze zijn die je schrijft aan de hand van deze vragen lijst. Omdat deze zijn ingevuld door mensen die via marathonradio dichter bij elkaar zijn gebracht en al mooie dingen hebben verwezelijkt sinds dien
Favoriete vakantiebestemming (+waarom): germany “zwarte woud” ga er zo al 23 jaar naar toe zit in totaal aan 40 keer alst ni meer is dus is zowat men 2e thuis
Als je iets voor de rest van je leven niet meer zou mogen doen, wat zou het zijn? : not be able to have strass again cause right know I have it way to fast
3 varkens lopen over een brug, geef ze alledrie een naam : waldo, pietje, louiske

No comments:

Post a Comment