Thursday 23 June 2016

What do you mean....

... marathonradio? 

Ik vroeg de leden van de Marathonradio groep op facebook om te vertellen wat marathonradio nu eigenlijk voor hen betekent. 

Hou die zakdoeken al maar klaar en wees welkom. Dit is dag 6 van de #MarathonradioWeek 


Een enorme steun, door Marathonradio kan ik goed studeren! Het geeft me veel moed om door te blokken als het moeilijk wordt


Vriendschap, een periode in het jaar waar iedereen gelijk is want iedereen is aan het blokken. Een periode waar iedereen samenkomt en er samen met de presentatoren een feestje van maakt. Het is een periode waar ik naar uitkijk, hoewel het examens zijn.


Marathonradio eeft mij bij veel topmensen gebracht. Die ik anders nooit zou leren kennen met een prachtig hart. Marathonradio is humor en alles van u af kunnen zetten en samen de examens overleven. Eigen is marathonradio beetje gelink de kerstperiode. Iedereen zo vredig dicht bij elkaar hebben xxx


Marathonradio is voor mij een grote steun tijdens de examens omdat je zo beseft dat je er toch niet alleen voor staat. De presentatoren proberen een moeilijke en saaie tijd toch aangenaam te maken en dat helpt heel hard!

Het is een enorme motivatie om te beginnen met studeren, omdat ik zo toch niet alleen ben als ik studeer


Het is een heel grote steun, zalig gewoon!! 

Marathonradio is life

No comments:

Post a Comment