Tuesday 3 May 2016

1000 vragen #10

Hallo!
Of ik het moeilijk had met kiezen bij die eerste vraag? Ja wees maar zeker! OMG 

91. Wat is je favoriete boek?
Echt?! Ik moet kiezen? ö Oke, dan ga ik voor Harry Potter en de Steen der Wijzen. Het boek dat van mij en vele anderen het beginpunt was van een fascinatie die nooit meer stopt.
92. Met wie Whatsapp je het meest?
Papa :p 
93. Zeg je vaker ja of nee?
Ow euhm... Ik zeg meer Ja dan Nee hoewel ik meer nee bedoel dan ja.... Does this make any sense? 
94. Ben je weleens het onderwerp geweest van een roddel?
Ja, meer dan eens. Ik haat het! 
95. Wat zou je doen als je niet meer hoefde te werken?
Op wereldreis gaan, DUH!
96. Kun je goed autorijden?
Het gaat al redelijk maar ik moet nog veel leren! 
97. Wil je dat mensen je aardig vinden?
Tuurlijk, wie wil dit nu nie? 
98. Wat had je anders moeten doen in je liefdesleven?
Ik heb geen idee....
99. Wat doe je het liefst op een avondje uit?
Op café gaan met vrienden tot een gat in de nacht.
100. Heb je ooit de wet overtreden?


Voor zover ik weet niet... denk ik...

bye!

No comments:

Post a Comment