Tuesday 24 May 2016

1000 vragen #13

Hoi allemaal!

Iemand fan van Taylor Swift? And the haters gonna hate, hate, hate.....
Wil je weten waar ik dit liedje voor nodig had? lees dan vooral verder.

Bye!
X

121. Verkies je weleens je werk boven de liefde?
Hangt er vanaf welk werk. Betaald werk? Ja. Onbetaald werk... hangt er vanaf van wie/wat de liefde komt
122. Waarvoor ben je je ouders dankbaar?
Voor alles
123. Zeg jij altijd wat je denkt?
Nee, weinig. En goed ook, anders zou ik waarschijnlijk veel onzin uitkramen
124. Heb je vaak de tv aan zonder dat je kijkt?
Nee, als de tv aanzit kijk ik altijd. Tenzij ik hem zelf niet aangezet heb en boven aan mijn computer zit.
125. Welk oud zeer heb je?
Ik heb veel oude dingen die mij nog dagelijks dwars zitten.. of zeer doen om het zo te zeggen. Maar niets om hier te smijten.
126. Wat koop je van je laatste tien euro?
Mijn laatste 10 euro ever? Een goed boek.
127. Word je snel verliefd?

Ja veel te snel. En het is altijd super moeilijk om terug over die verliefdheden te geraken.
128. Waar denk je aan voordat je in slaap valt?
Ik moet nog ZO VEEL DOEN! 
129. Wat is je favoriete dag van de week?
Vrijdag. Het is de dag van de week dat ik eindelijk eens op het gemak op café kan 's avonds en ik veel van mijn vrienden terug zie.
130. Wat is je grootste overwinning?
De pesters van mijn middelbare school. And the haters gonna hate hate hate hate.... 

No comments:

Post a Comment