Tuesday 17 May 2016

1000 vragen #12

Hoi allemaal!
Of ik trots als een pauw ben op mijzelf en mijn nutteloos talent?
Dat lees je hier!
Bye!
X

111. Ben je trots op jezelf?
Op sommige momenten ben ik zeer trots op mijzelf. In het leven in het algemeen heb ik nog te weinig bereikt volgens mij om echt trots te kunnen zijn.
112. Welk nutteloos talent bezit je?
Ik kan om het even welk muziekje na een eerste keer horen nafluiten/zingen. Als muzikant is dat natuurlijk wel handig maar in het dagelijkse leven is dit gewoon nutteloos. Was het met mijn cursussen ook maar zo.
113. Heb je losse eindjes in je leven?
Sommige ruzies die nog altijd niet opgelost zijn,... zo'n dingen.
114. Waarom drink je (geen) alcohol?
Waarom ik alcohol drink? Geen idee eigenlijk. Rodenbach is mijn favoriet maar het hoort er bij denk ik. Muzikanten die geen alcohol kunnen drinken zijn in mijn leefwereld ook niet echt muzikanten denk ik. Het is dan ook de truc om met de grootste drinkers mee te kunnen/
115. Van welke spullen word je blij?
Van nieuwe boeken!!!! 

116. Heb je al naar de wolken gekeken vandaag?
Nee *kijkt naar buiten* nu wel :) 
117. Welk woord zeg je te vaak?
Dingk (West-Vlaams voor Die/Dat/ding)
118. Sta je graag in de spotlights?
Hangt er vanaf voor wat. Tijdens een examen sta ik absoluut niet graag in de spotlights maar ik sta aan de andere kant wel graag op een podium. Zolang er niet te veel mensen kijken.
119. Waar moet je vaker de tijd voor nemen?
Om te blokken. #ikbenweereensnietbezig
120. Zijn mensen van nature goed?


Een moeilijke vraag. Er zijn van nature goede mensen en mensen die goed zijn. De laatste soort hoeft per definitie niet goed geboren te zijn, de eerste kan nog altijd veranderen naar slecht.

No comments:

Post a Comment