Tuesday 10 May 2016

1000 vragen #11

Hallo allemaal!

ofwel : BRUUUUUULLLL ( ik ben een leeuw! :D ). Wil je weten wat er achter die brul schuilgaat, lees dan zeker verder!

bye!
x

101. Kloppen de karaktereigenschappen van je sterrenbeeld?
Leeuw : 


Gul en warmhartig - Ja, lijkt mij te kloppen

Creatief en enthousiast - Zeker en vast
Ruimdenkend en hartelijk - hangt er vanaf over wat ik denk maar ja inderdaad.
Trouw en liefdevol - trouw als een hondje... en liefdevol.. maar vooral als het mijzelf uitkomt :p

Maar aan de andere kant…

Pompeus en neerbuigend - hmmm in mindere mate.. zie ik niet echt in mezelf
Bazig en bemoeiziek - Ja. echt wel
Autoritair en onverdraagzaam - geen idee eigenlijk.


102. Welke kleur overheerst in je kledingkast?
Blauw!

103. Haal je alles uit een dag?
Euhmmm... hangt er vanaf welke dag!

104. Hoeveel tv-series volg je?
op dit moment? 16... XD OUAT, good witch, Dwts, the flash, awkward, chicago fire, faking it, arrow dc's legends of tomorrow, the blacklist, 2 broke girls, The next step, TVD, The originals, Grimm & outlander

105. Waarin wil je altijd kind blijven?
in het tv kijken :p ik kan mij echt eens uitleven met een kinderserie zoals pokémon en the next step. Of een goeie nickelodeon film zoals HSM :)

106. Kun je een week zonder internet?
eeuhhmm.. no comment XD

107. Wie kent jou het best?
mijn vrienden!

108. Wat is het minst vervelende huishoudelijke klusje?
mijn bed maken

109. Ben je weleens teleurgesteld in mensen?
te vaak

110. Hoe ziet je ideale vrije dag eruit?
uitslapen, relaxen in de zon, naar muziek luisteren, eens weg gaan met vrienden en dan 's avonds eten laten bezorgen en een goeie film en in mijn bed nog een goed boek :) 

No comments:

Post a Comment