Tuesday 31 May 2016

1000 vragen #14

Hoi allemaal!

Dat ik een fan ben van sociale media zullen jullie wel doorhebben.... maar waarvan ben ik nog meer fan? Lees het hieronder :)

bye!
X


131. Met welke beroemdheid zou je een dag willen doorbrengen?
Op dit moment? (Ik zit naar de Fantastic Beasts and where to find them trailer muziek te luisteren) Met JK Rowling of Eddy Redmane :) En anders, een dagje met Jonas Van Geel sla ik ook niet af XD
132. Ben je weleens verliefd geweest op een (onbereikbare) beroemdheid?
1) Wie niet? 2) natuurlijk! 
133. Wat is je droomberoep?
Als muzikant meespelen in de orkesten die musicals doen. Of anders pr voor een groep die ik zo beroemd kan helpen maken.. Regisseur zou ook wel leuk zijn :p 
134. Vraag je makkelijk om hulp?
Nee, enkel als het echt nodig is
135. Wat kun je maar niet weggooien?
Mijn oude bioscoopkaartjes, boeken, souvenirs van op reis....
136. Welke site bezoek je dagelijks?
Een betere vraag zou zijn, welke site bezoek ik NIET dagelijks :p Standaard? : Facebook, Blogger, Twitter, Youtube & TheWatchSeries
137. Zijn de beste dingen in het leven gratis?
Hangt er vanaf wat je onder beste verstaat. Als beste slaat op magnifieke uitzichten op wereldfenomenen ( ja sorry, de filmpjes van FunForLouis zijn aan het passeren) dan ja, die zijn (meestal) gratis - reis ernaartoe niet inbegrepen.

138. Heb je weleens iets gestolen?
Geen commentaar - dit zegt genoeg volgens mij.
139. Welk gerecht schotel je gasten vaak voor?
Dingen die ik uit de koelkast haal. #Restjeskokenforlife
140. In welke winkel wil je wel één minuut gratis winkelen?
Standaard boekhandel, Media Markt, Apple Store en VandenBorre :p

No comments:

Post a Comment